Omgangsyke *voksne*

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Uff ja, dette er virkelig ikke noe moro!
Jeg hater å spy!!
Har hatt noen runder nå siden vi stod opp og har fått i meg litt vann, to skurker cola og litt saltstenger.
Hva synes dere hjelper best pÅ formen når dere har spysyken?

jeg har hatt spysyken 3 ganger i 2010.
min greie var og spy ferdig [:D], sove, spise mariekjeks og drikke cola.
omgangssyken har stort sett startet på natten, så da har jeg vært ferdigspydd på morgningen.
formen har vært fin når kvelden har kommet.

Huff, omgangssyken er forferdelig, føler med deg!!! Jeg syns det viktigste er å få ligge og slappe av/sove mest mulig. Drikke eplemost med farris og spise litt salt kjeks eller andre lettfordøyelige ting. Ristet brød med litt olje og salt feks.
Masse god bedring!!!!!

Føler med deg, verste som finnes [:'(]
Her pleier det å gå i cola og loff, samt reisesyketab om jeg er kvalm og tbl mot løs mage.
God bedring!

Takk for tips!!
Får ikke i meg noe særlig mer og har sovet nesten 3 timer sammen med T i senga..
Håper det blir bra snart!!

Søvn og masse drikke.

Good bedring - farris/eplejuice - cola og kjeks/salt chips.. Ellers er det bare å smøre seg med tålmodighet har jeg inntrykk av..!

Ååå, føler med deg! [&o]
Jeg trodde jeg hadde en helt for jævlig spysyke for et par uker siden, men så var det jammen en hjernerystelse som var årsaken til at jeg spydde så mye.. [>:]
Nå har du forhåpentligvis kommet deg ut av det verste, men generelt pleier jeg å ha god utbytte av iskald cola med kullsyre. Jeg vet de fleste sier at det er best uten kullsyre, men jeg synes det motsatte.
I tillegg synes jeg at riskjeks er det beste å starte med å få i magen når jeg først klarer å tygge på noe.

Håper du er bedre nå, også må du ha fortsatt god bedring. [:)]

det henger fortsatt i endel her, får ikke i meg mat og går endel på do.
Riskjeks var lurt, må sende mannen på handling :)
prøver å komme på noe til middag som jeg kunne fått i meg og!
Heldigvis er T frisk da, og kunne sendes i bhg, så jeg har fått sovet til nå.
Skulle ha vært på jobb i dag, men det fungerer bare ikke slik jeg er nå..

Huff Fru H, du har tydeligvis fått den kraftigste versjonen. Selv pleier jeg bare å spy en eller to ganger, og så går det over. Da syns jeg likevel forferdelig synd på meg selv.. Ikke noe gøy det der!! Håper du blir mye bedre utover dagen.

Da pleier jeg å starte med litt utvanna eplejuice og litt tørr startkjeks [:)]

Det pleier å gå bra [:)]

God bedring!

Back
Topp