Omgangsyke dag 2!

Evette

Gift med forumet
Ene lilletupp har hatt diaré siden onsdag, men tidlig i går begynte hun å spy. Det gikk i et hele dagen, men før hun la seg klarte hun å holde på litt vann og popcorn så jeg trodde det verst var over! Hun har sovet godt hele natta, men det brakte løs igjen 06.30. Kraftig diaré flere ganger å nesten alt vannet hun drikker kommer rett opp igjen:( Jeg har væskeerstaning brustabletter å prøver nå å få i henne litt av det så får hun drikke å spise når hun vil. Mannen jobber nattevakte så jeg fungerer nå som blekksprut:p Venter i spenning på at søstra og skal begynne siden hun ikke har matlyst å er litt gåen i magen...
Men ellers fin søndag:p

God bedring :)

Takk :) Det blei sofasløving denne dagen og. Hun kastet opp flere ganger i løpet av dagen. Håper virkelig bedring i morgen! Søstra er Heldigvis forsatt frisk så hun skal i bhg i morgen :)

Åh stakkar lillegull❤️
Har nettop vært igjennom det samme,og kjente meg veldig igjen.

God bedring.

Anbefaler deg å dra på apoteket og kjøpe dimexanol. Har vært diaré her og siden onsdag. På torsdag kom det bare vann. På den medisinen står det at hu skal ha det 2 ganger daglig, men halv dose kun 1 gang om dagen har nå gjort det om til en form for fromasj form på avføringen. Den hjelper masse.

Anbefaler deg å dra på apoteket og kjøpe dimexanol. Har vært diaré her og siden onsdag. På torsdag kom det bare vann. På den medisinen står det at hu skal ha det 2 ganger daglig, men halv dose kun 1 gang om dagen har nå gjort det om til en form for fromasj form på avføringen. Den hjelper masse.
Takk for tips :) var oppe langt utover natta å skifta sengeklær..... No må det vel roe seg snart vel?? Drar på apoteket viss jeg ser at det ikke går bedre i dag.

Back
Topp