Omgangssyken

FrøkenAngst

Glad i forumet
Da har datteren hatt omgangssyke hele forrrige natt og formiddag og i dag morges var det min tur. Kasta opp i hele dag og ikke kastet opp siden 19.00 nå. Er helt mørbanka og fortsatt uggen i magen. Spist bittelitt ris i kveld og magen er skikkelig øm og uggen. Kommet begge veier i hele dag. Måtte bare si at jeg har så umåtelig respekt for dere som sliter med oppkast og kvalme i svangerskapet! Jeg har så vondt av dere!! [emoji173]️

Da har datteren hatt omgangssyke hele forrrige natt og formiddag og i dag morges var det min tur. Kasta opp i hele dag og ikke kastet opp siden 19.00 nå. Er helt mørbanka og fortsatt uggen i magen. Spist bittelitt ris i kveld og magen er skikkelig øm og uggen. Kommet begge veier i hele dag. Måtte bare si at jeg har så umåtelig respekt for dere som sliter med oppkast og kvalme i svangerskapet! Jeg har så vondt av dere!! [emoji173]️
Håper virkelig du føler deg bedre nå å at det var bare en kort runde med omgangssyka du hadde.

Uff, god bedring til deg!! [emoji173]️Hadde omgangssyken i forrige svangerskap, det var virkelig fryktelig!! Jeg kastet jo opp bare mer og mer, ble jo mer og mer kvalm jo mer tomt det ble i magen... Håper du er over kneika nå, og at resten av familien slipper!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Masse klemmer

Uff, masse god bedring!

Jeg hader virkelig omgangssyken :eek:

Huff, stakkars deg! God bedring! Håper du er over det nå.

Jeg har vært kvalm siden uke 3 (er 11+2 nå), men det er jo på noen måter bedre enn omgangssyke, Iallefall for min del. Har max kastet opp tre ganger daglig, men som regel ikke mer enn én gang daglig, selv om jeg er kvalm hele dagen. Har dessuten hverken diaré eller feber og ikke er jeg smittsom heller. Så sånnsett bedre. ;)

Omgangssyke er noe dritt, håper du er over det verste og at du fikk sovet i natt!

Back
Topp