Omgangssyken...

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Akkurat en uke igjen til termin, og jeg har fått omgangssyken!
Det er pyton, løs mage, oppkast og magekramper... (det er noe som går, så tror absolutt det er omgangssyken). Jeg håper virkelig at jeg blir ferdig med det snart, i og med at jeg har både termin og eksamen neste uke :P

Flere som har hatt omgangssyken sent i svangerskapet?

Isj, det hørtes rett og slett forferdelig ut :( Pass nå godt på å holde deg hydrert da! Masse god bedring!

Uff, så dårlig timing. Jeg har ikke opplevd det, men krysser fingrene for at det ikke setter i gang noe og at du får gjennomført eksamen og samla krefter til fødsel.

Forrige uke hadde jeg en kraftig bihulebetennelse, og da sa JM at kroppen nesten går i dvale når man blir syk i slutten av svangerskapet slik at man skal slippe å bruke krefter på å bekjempe sykdom når man føder. Det er jo ikke akkurat optimalt for kroppen å måtte takle både sykdom og fødsel på en gang. Litt forkjølelse og sånt må man nok kunne tåle, men med litt kraftigere sykdommer skal det visst fungere sånn.

God bedring! :)

Jeg har hørt om et par stykker som har fått omgangssyke 1-3 uker før termin og dette har ført til fødsel...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg mistenker hvertfall at slimproppen har gått nå (har hatt blodspor på papiret flere ganger i dag) ;) Så det gjenstår å se om det skjer noe mer:) er blitt bra etter omgangssyken må hvertfall :)

Back
Topp