Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tull og tøys. Kjenner til flere familier med samme hygieneregimet vi har, og der sprer det seg særdeles sjeldent til flere familiemedlemmer. Kun når de minste spyr utover foreldrene at en av de da får det.Er det rota er du safe, er det noro slipper ingen unna.
Så heldig da! Fant akk ut at vi er tomme for atibac men vasker godt med såpe iallfall. Håper virkelig ikke det smitter videre
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Ja håper virkelif det Poden er mye bedre form nå, og ingen av oss andre er blitt dårlige enda, og nå er d snart gått 24 t siden han fikk det, så da burde kanskje vi blitt syke nå om vi har blitt smittet? håper på en rolig natt iallfallFår håpe resten (og hvertfall minste) slipper unna såpe hjelper nok en del det å.. er jo mest avføringen smitten ligger.. og noe i oppkast
☆★hilsen meg★☆
Dessverre så er han smittsom i 48 timer fra han er symptomfri, og det kan gå 48 timer fra dere blir smittet til det bryter ut. Derfor man skal holde seg hjemme 48 timer etter man er frisk.Ja håper virkelif det Poden er mye bedre form nå, og ingen av oss andre er blitt dårlige enda, og nå er d snart gått 24 t siden han fikk det, så da burde kanskje vi blitt syke nå om vi har blitt smittet? håper på en rolig natt iallfall
Æsj Tror jeg har blitt smittet .. blitt litt mange turer på toalettet gitt.. vil bare ikke få oppkast, har helt angst for å spyDessverre så er han smittsom i 48 timer fra han er symptomfri, og det kan gå 48 timer fra dere blir smittet til det bryter ut. Derfor man skal holde seg hjemme 48 timer etter man er frisk.
Æsj da. Heldigvis fullt mulig å ha det uten å kaste opp og. Masse god bedring!Æsj Tror jeg har blitt smittet .. blitt litt mange turer på toalettet gitt.. vil bare ikke få oppkast, har helt angst for å spy
Tull og tøys. Kjenner til flere familier med samme hygieneregimet vi har, og der sprer det seg særdeles sjeldent til flere familiemedlemmer. Kun når de minste spyr utover foreldrene at en av de da får det.
Jeg vet, noro er min verste fiende i forhold til fobien. Allikevel er det 12 år siden sist jeg hadde det. Og mannen har hatt det. Jeg klorer alt han tar på, og han har adgang forbudt i første etasje så lenge han er smittsomNoro er ekstremt virulent. Man trenger kun 17 viruspartikler for å bli syk. Viruset overlever i opptil 10 dager på overflater som dørhåndtak og man er immun i kun 2-3 mnd etter man har hatt det. Bor man under samme tak skal det GODT gjøres at noen slipper unna. På institusjoner settes det igang isolasjon og smitteregime, men selv da sprer det seg.
Jeg vet, noro er min verste fiende i forhold til fobien. Allikevel er det 12 år siden sist jeg hadde det. Og mannen har hatt det. Jeg klorer alt han tar på, og han har adgang forbudt i første etasje så lenge han er smittsom