Omgangssyken...

lilla79

Blir kjent med forumet
Da er jeg hjemme med omgangssyken...fysj altså!Er sååå slapp.Minsta vår kastet opp tirs e.middag noen ganger.Mannen hadde en oppkast+utblåsning bak [8D]på tors kveld,og jaggu fikk ikke jeg det i går....har sittet på do hele natta...sovet omtrent 1 t...er skikkelig sliten og slapp...tjuka inn ei brødskive med syltetøy og cola,håper det gjør seg snart...Og håper at snuppa mi slipper unna.Spriter og vasker og skifter ut håndkle ...Det var oppdatering her i fra...[:'(]

[&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Har vært hjemme med Rikke i to dager jeg også. Lett diare, men veldig til mageknipe[&:]

Huff og huff! Omgangssyken er noe av det verste jeg kan få i hus - både på meg selv og ungene.
Får håpe at dere er ferdige nå da, og at snuppa di slipper unna. God bedring!

så grusomt.. ille når alle blir syke..huff..
god bedring

Åå nei! Vil ikke ha.. jeg får det alltid værst og har det i flere dager. [:'(]

Masse god bedring, håper dere blir friske snart

Største vår kom hjem fra b.hagen i går,og det første hun sa var..Mamma,har sååå vondt i magen ,og jeg fram med bøtte osv...Og det stemte hva jeg tenkte.Hun spiste omtrent ingenting den kvelden/e.middagen,og sovnet 17.45[8|](pleier å legge seg 19.15),men kl 21 spydde hun...men kun 1 x og sov resten av natta heldigvis og vært i helt fin form i dag...så nå får jeg håpe at det er over....fysj altså!

huff...go bedring tel dokker...Her har E hatt det fikk det natt til tirsdag, men det gå her nesten umulig å ikke bli smittet når vi er 36 stk + personal...snakket hjem i dag og d hadde S fått det. men der gikk det i b.hagen.håper bare pappan holder seg borte fra det---vi snakkes

Back
Topp