Omgangssyken i hus!

Solline

Blir kjent med forumet
Hvorfor skal omgangssyken ramme oss samme måned hvert år!? Lillegutt begynte å kaste opp i går, så nå har jeg hjemmedag med han hvertfall et par dager :( I fjord fikk hele familien det rett før jul, så da var den jula delvis ødelagt! Kanskje like greit at det kom nå når jeg tenker etter ;) Foreløpig er det kun han, men vi blir vel smittet vi også i løpet av de nærmeste dagene kjenner jeg den omgangen rett! Bare krysser fingra for at jeg holder meg frisk, kjedelig å bli syk nå når den verste graviditetskvalmen endelig har gitt seg!;)

Omgangssyke er grusomt! Dere må ha masse god bedring! Håpe dere slipper lett unna.
Jeg fikk to omganger i fjor, men heldigvis ikke av de verste.
Hatt omgangssyken som høygravid før, og det var ikke mye morro!!

Ja, det går ikke et år uten! Vi har hatt omgangssyken på selveste julaften flere av de siste årene.. Tragisk!

Her ble lillegutt, jeg og pappaen syk natt til lørdag :/ Lørdag var en grusom dag :p Minstemann har diaré enda og kastet opp i natt, mens vi voksne er friske.
Håper du slipper unna da;)

Jeg er så glad for at jeg aldri har hatt omgangssyke i mitt 22 år lange liv! Det høres så vondt ut :(

Omgangssyke er grusomt! Dere må ha masse god bedring! Håpe dere slipper lett unna.
Jeg fikk to omganger i fjor, men heldigvis ikke av de verste.
Hatt omgangssyken som høygravid før, og det var ikke mye morro!!

Nei det er virkelig kjedelige greier! Var aldri plaget med slik før vi barn, men etterpå har vi vel hatt det meste! Blir vel bedre rustet etterhvert ;)

Her ble lillegutt, jeg og pappaen syk natt til lørdag :/ Lørdag var en grusom dag :p Minstemann har diaré enda og kastet opp i natt, mens vi voksne er friske.
Håper du slipper unna da;)

Huff da! Er vel på denne tida av året det går :( Bra dere voksne er blitt friske! God bedring til minstemann :)

Ja, det går ikke et år uten! Vi har hatt omgangssyken på selveste julaften flere av de siste årene.. Tragisk!

Flere av de siste åra, stakkar dere :( Unner ingen det! Vi hadde det i fjord, og det synes jeg var nok! Ble liksom ikke samme julekosen når mannen måtte spise nudler istedet for julemiddag ;)

Uff det er ikke trivelig å få i hus... God bedring til dere:-)

Back
Topp