Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja med med mi minste tuppe som er 5 nå opplevde vi baby spysjuka.. mange som sa hun ikke kom til å bli smitta for hun var så lita og ble full-ammet... hun var 7 mnd og jeg hadde henne i senga og hun spøy i ei lita bakebolle jeg hadde lett tilgjengelig stakkars lita... kunne se på babyen når hun ble dårlig og måtte spy pga ansikts grimasjene... ammet henne det jeg kunne.. pumpet for å holde produksjonen ved like og gav henne kokt avkjølt vann i tilegg.. det varte bare et døgn heldigvis... en spesiell opplevelse :/
Takk for svar. Tulla begynte å kaste opp i natt. Ammet kastet opp, sov litt, ammet kastet opp og sov litt. Gråt mye, men nå 8 timer senere virker det som om hun beholder maten.... Heldigvis. Stakkars lita!
Off ja.. er skrekkelig det der.. godt hun holder på maten nå.... de blir så forvirra og frustrerte stakkars små når de spyr... masse god bedring til tuppa di...