Omgangssyken eller?

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Fikk omgangssyken på lørdag med mye oppkast og migrene. Men nå 6 dager etter er jeg fortsatt utrolig kvalm. Ikke så mye oppkast eller hodeverk men konstant kvalm og trøtt og oppkast 2/3 ganger om dagen .
Hadde jo mensen for 11 dager men tok en gammel graviditetstest som jeg hadde liggende som var utgått på søndag men den var negativ.
Men begynne å lure. Samboeren spør hver dag om jeg kan være gravid for det var slik jeg var sist gang men da var jeg 2 mnd på vei.
Nå hadde jeg mensen for 11 dager siden så tviler på det men samtidig så håper jeg også litt.....
Noen andre som har hatt så lang omgangsyk? Kan man være gravid selv om en har mensen? Og eventuelt hva tid burde det slå ut?

Mannen ble nettopp slått ut med omgangssyken i nesten en uke, han har vært kvalm siden nyttårsaften. Skal sies at jeg har blødd i begge mine svangerskap, så alt er vel mulig :)

Man kan ha omgangssyken i 1 uke. Så hvis du fortsatt er kvalm etter 7 døgn så kan du ta en test.

Jeg fikk omgangssyken i jula og lå rett ut i 4 dager. Aldri vært så syk før, og jeg jobber i barnehage og blir utsatt for mye smitte. Opplever ofte at jeg får «sjukene» som går mye mildere enn andre, så jeg kan se for meg at mange andre får den sjuka og blir liggende en uke.. min bror lå bl.a en uke før det ble bedre.. årets omgangssyke må være ekstrem :bag: så uten positiv test, tenker jeg at det nok er omgangssyken dessverre :sorry:

Back
Topp