Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker de samma eg og. LåterKan det være noe han har spist på kvelden som han ikke tåler?
Kan det være noe han har spist på kvelden som han ikke tåler?
Sønnen min har "alltid" hatt omgangssyke kun på natt/morgen. Bruker å være i god form på dagen, også er det "på'an" en stund etter han har lagt seg igjen... Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men han er 6,5 år, og har vært slik hver gang med unntak av én gang mener jeg
Sønnen min har "alltid" hatt omgangssyke kun på natt/morgen. Bruker å være i god form på dagen, også er det "på'an" en stund etter han har lagt seg igjen... Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men han er 6,5 år, og har vært slik hver gang med unntak av én gang mener jeg
Var /er nok omgangssyken. For mor har sitter på do siden 1 i natt med bøtta foran. Klokka 5 stod det en liten ramp og lo av mammaen sin. KosMinsten her kaster opp nesten bare om natten, ikke i super fin form om dagen, men ingen oppkast da. Men diaré har han hele tiden da.
Vesla vår kaster også bare opp om natten og hun er gjerne i grei form om dagen.
ai! God bedring til deg!Var /er nok omgangssyken. For mor har sitter på do siden 1 i natt med bøtta foran. Klokka 5 stod det en liten ramp og lo av mammaen sin. KosHan kaster opp bare den gangen.
Takk!! Verste med å være alenemor er mår man blir sykai! God bedring til deg!
I know :/Takk!! Verste med å være alenemor er mår man blir syk![]()
God bedring! Håper det går fort over på deg !♡Var /er nok omgangssyken. For mor har sitter på do siden 1 i natt med bøtta foran. Klokka 5 stod det en liten ramp og lo av mammaen sin. KosHan kaster opp bare den gangen.
Heldigvis! Fikk feber igår, men natta gikk fint og vi er friske idagHåper dere er bra igjen nå![]()
Takk! Frisk igjen ja. Det er helt grusomt. Føles som man skal bikke under hvert øyeblikkGod bedring, er grusomt med omgangssyke føler deg så sikkelig syk da:/