• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Omgangssyke

Durken

Forumet er livet
er det virus eller bakterier?

Ok, takk.
Snuppa spydde ut senga si i morres[:'(], og mannen min er avgårde for å operere mandlene.
Han går på bredspektra penicilin så hadde et håp om at spy-sjuka var bakteriell, for da var kanskje han safe.

Tror ikke det blir stas med oppkast etter en sånn operasjon.... Krysser fingrene for at det var noe annet med mini her[:o]

ORIGINAL: Durken

Ok, takk.
Snuppa spydde ut senga si i morres[:'(], og mannen min er avgårde for å operere mandlene.
Han går på bredspektra penicilin så hadde et håp om at spy-sjuka var bakteriell, for da var kanskje han safe.

Tror ikke det blir stas med oppkast etter en sånn operasjon.... Krysser fingrene for at det var noe annet med mini her[:o]

Sikker på at hun ikke spyr pga antibiotikaen da?

ORIGINAL: skytte76

Ok, takk.

Sikker på at hun ikke spyr pga antibiotikaen da?

Det er ikke hun som går på det, men han som skal operere mandlene sine, pappaen[:)]

virus

ORIGINAL: Lissyjane

Uff,ja det er noe dritt. Har den selv og står i tvil om jeg skal gå til legen.

God bedring. Kanskje Dora hjelper for deg også, det gjorde masse her ihvertfall[;)]

Uff,ja det er noe dritt. Har den selv og står i tvil om jeg skal gå til legen.

God bedring. Kanskje Dora hjelper for deg også, det gjorde masse her ihvertfall[;)]

Takk for det[:)] Dora?

Back
Topp