Omgangssyke?

-TP-

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juliknøttene 2022
9+2 og hatt en natt med lite søvn pga 2-åring som ikke ville sove. På morgenen begynte jeg å føle meg skikkelig kvalm, og har egentlig kastet opp i hele dag. Kan det være omgangssyken?? Ingen andre er syke. Alt jeg spiser eller drikker kommer opp igjen, blir så bekymret for baby i magen - hva skal jeg gjøre? :arghh:

Har desverre ikke så mye fornuftig å komme med, ville bare sende deg litt omsorg :Heartbigred tror nok at selv om man kaster opp såpass mye så klarer baby å få næring og sånt! Ville ringt lege i morgen om det ikke gir seg da. Håper du føler deg bedre snart :Heartpink

Spiste nesten ingenting første trimester med forrige barn. Var bekymret for det samme, men fikk bare beskjed om at det er meg det går ut over. Babyen sørger for at den får det den trenger uansett.
Ikke bekymre deg for det❤️ men høres forferdelig vondt ut, masse god bedring! Håper det går over snart! Mye omgangssyke ute å går.

9+2 og hatt en natt med lite søvn pga 2-åring som ikke ville sove. På morgenen begynte jeg å føle meg skikkelig kvalm, og har egentlig kastet opp i hele dag. Kan det være omgangssyken?? Ingen andre er syke. Alt jeg spiser eller drikker kommer opp igjen, blir så bekymret for baby i magen - hva skal jeg gjøre? :arghh:
Jeg har hyperemesis og kastet opp i ukesvis. Fastlegen min har gjentatte ganger trygget meg på at det er ikke farlig for baby. Babyen tar det den trenger av lagrene i kroppen.

Hvis du ikke holder på væske heller ville jeg forhørt meg med fastlege som sjekker med gyn om eventuell væsketilførsel ❤️ skikkelig vondt når det står på, uavhengig av årsaken til oppkast. Håper du føler deg bedre snart.

Sliter med akkurat det samme her nå og. Men her vet jeg det er omgangssyke for ungene kaster opp og! I forrige svangerskap kastet jeg opp og spiste så lite at jeg gikk ned rundt 10 kg første trimester- og fikk rundt uke 12 omgangssyke i tillegg :banghead: Gikk kun utover meg, ungen er det mest hardbarka vesenet man får tak i, så hun har ikke lid noen nød:love7 Så jeg ville ikke bekymret meg for den lille, men som @Ari ♡ sier, ville jeg fått det sjekket hvis du ikke får i deg nok veske ( eller har tegn på at du er dehydrert).

Masse god bedring :Heartred

Back
Topp