Omgangssyke

Jeg jobber med noen beboere med veldig nedsatt immunforsvar, så skal jeg være på de venter jeg 48 timer, ellers 24 timer og er veldig nøye med håndhygiene :)
 
Jeg jobber som sykepleiere og holder meg hjemme 48 timer etter. Kan ikke risikere å smitte pasientene jeg jobber med da de har nedsatt immunforsvar
 
Til jeg føler meg i form, vi har ingen 24/48 timers regel og det er forventet at vi stiller når vi føler oss bra.
 
Jeg jobber som sykepleiere og holder meg hjemme 48 timer etter. Kan ikke risikere å smitte pasientene jeg jobber med da de har nedsatt immunforsvar
Samme jobb, men er helsefagarbeider og følger samme tid :)
 
Vi har ingen regel for det, jeg har en kontorjobb. Men siden vi liker å begrense smitte og har stor frihet ang hjemmekontor så er jeg syk så lenge formen tilsier at jeg er syk, og på hjemmekontor til det er over 48 timer. (Reelt nesten aldri en problemstilling, det er blitt sykt barn dager før den tid)
 
Jeg tar 48 timer. Vil ikke risikere å smitte kollegaene da alle deler PC og ingen har fast plass og PC. Bare å ta det på egenmelding det!
 
Helst vil vel arbeidsgiver at vi kommer på jobb uansett syk eller ikke, men jeg blir hjemme til jeg føler meg frisk :)
 
Drar på jobb når jeg føler meg frisk. Har kontorjobb så ingen 24/48 timers regel her.
 
Jobber i barnehage, så jeg følger 48 timers regelen vi har hos oss :)
 
Back
Topp