Omgangssyke

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
28+4
Da har jeg fått den grufulle omgangssyken... Er det noen av dere som har gode tips og eventuelt retningslinjer som gjelder omgangssyke og graviditet? Kjenner veldig mye liv, så er ikke bekymret. Prøver å få i meg litt væske også.

Har ikke noen råd, annet enn at det er viktig å få i seg væske så du ikke blir dehydrert.. :) Masse god bedring, håper du blir bedre snart!:)

Få i deg nok væske, små slurker om gangen:-) mariekjeks og 50/50 farris og eplemost. Hvile masse[emoji4] God bedring!!!!

Som de andre sier; pass på å få i deg væske. Farris/eplemost-blandinga er gull! Og ellers spis det som kan friste; potetskruer, mariekjeks, loff m/litt smør pleier funke fint. Hadde det selv rett før jul, gikk heldigvis fort over for min del. God bedring!

Huffameg, det er altså bare helt grusomt mens det pågår. Føler med deg! God bedring. Væske er det viktigste, mat kan du spise når du føler deg bedre.

Huff! Helt grusomt! Jeg fikk det på torsdag forrige uke, men føler meg helt bra i dag da :) masse søvn er gull! Også farris/eplejuice og tørre kjeks, knekkebrød, kavring eller snacks med lite fett :) jeg kasta kun opp torsdag, men var veldig kvalm helt frem til i går.. lurt å spise bittesmå måltider i alle fall, og å ha litt mat og drikke ved senga hvis du våkner og er kvalm.. for meg hjalp en liten neve frensh fries om natta ;) masse god bedring! Håper det går fort over :)

Back
Topp