Omgangssyke

Plutselig en til i magen

Betatt av forumet
Nå er jeg endelig ferdig etter 30 timer med oppkast og diaré. Jeg får ikke i meg noe som helst. Er det fare for baby i magen? Har så klart tvingt i meg veske som har kommet opp igjen er noe av dette inntatt i kroppen? Unner ikke min verste fiende dette altså!

Uff låter helt grusomt. Masse god bedring! Hva jeg har skjønt så er det ikke farlig så lenge du får i deg veske å ikke blir dehydrert, men jeg ville kanskje tatt en telefon til legevakta å bare spurt dem kjapt hva de sier i hvertfall hvis du ikke engang får ned veske i kroppen...?

Jeg hadde omgangssyken i første trimester med førstemann. Ikke er skramme på lille :-) Tenk på de som har alvorlig svangerskapskvalme, og helt fint med de små heldigvis!

De små krever såpass lite næring så de får det du har. Jeg hadde også omgangssyken for et par uker siden. Nevnte det for legen, men han sa bare "Åja, var kanskje ikke akkurat det du trengte nå". [emoji6]
Godt du er ferdig med det nå da. Du får slappe av noen dager så kroppen får komme seg. Er helt forferdelig med omgangssyken! God bedring [emoji4]

Back
Topp