Omgangssyke

mamma_til_trym

Betatt av forumet
Jada, da var omgangssyken kommet i huset. Storebror på 2 er nettopp blitt frisk og der starter lillebror på 10 uker å kaste opp. Så da har vi fra fødselen vært igjennom bihulebetennelse og ørebetennelse(mor) , keisersnitt (mor selvsagt), RS-virus med sykehus puste maskin og sonde (lillebror), feber med ny tur på sykehuset (lillebror), influensa (far), legevakten pga svelgt et batteri (storebror, og forøvrig falsk alarm), omgangssyke (storebror og nå lillebror). Er det rart jeg er bare pittelitt lei nå!? :-{

Sender deg en stor klem og håper virkelig at dere slipper unna mer de neste 10 årene

Glemte å nevne at mini har fått sopp i munnen som han har gitt videre til meg. Satser på at vi får hele barnehageperioden uten så mye som en rennende nese ;-)

Kjære vene! :o Får håpe dere blir friske nå. RS har vi vært igjennom også. 5 dager på sykehus og sonde her og. Ekkelt med en så sjuk liten baby... :(

Jada, da var omgangssyken kommet i huset. Storebror på 2 er nettopp blitt frisk og der starter lillebror på 10 uker å kaste opp. Så da har vi fra fødselen vært igjennom bihulebetennelse og ørebetennelse(mor) , keisersnitt (mor selvsagt), RS-virus med sykehus puste maskin og sonde (lillebror), feber med ny tur på sykehuset (lillebror), influensa (far), legevakten pga svelgt et batteri (storebror, og forøvrig falsk alarm), omgangssyke (storebror og nå lillebror). Er det rart jeg er bare pittelitt lei nå!? :-{
Huff... masse god bedring! Har hatt deres nå vel? Lille må få et enormt bra immunforsvar :p

Back
Topp