Omgangssyke

Prøver15

Elsker forumet
Fikk det i natt. Helt grusomt! :( Kommer begge veier :( Synes så synd på meg selv... Buhu...

Uffda:( stakkar... Masse masse god bedring. Håper det går veldig fort over.

Fy det er ikke noe særlig!! :hungover: Vi har det å, eller lillegutt på 3 har det. Startet på søndag og han va nesten i form mandag og tirsdag (bare ikke noen matlyst), men så tirsdag kveld braket det loss igjen :inpain:
God bedring, håper du blir fort frisk, og se til å drikke det du klarer!

Mannen har det.. Kunne ikke passet dårligere, haha :laughing002
Jeg er kjempekvalm og prøver å slappe av så mye som mulig, men han er også kjempekvalm + fyker på do hele tiden. Og vi har en veldig aktiv sønn på 19 mnd som krever sitt i tillegg :laughing002
Så, joda.. :)
Jeg har heldigvis et immunforsvar fra en annen verden, så jeg blir aldri syk. Never ever :)

Mannen har det.. Kunne ikke passet dårligere, haha :laughing002
Jeg er kjempekvalm og prøver å slappe av så mye som mulig, men han er også kjempekvalm + fyker på do hele tiden. Og vi har en veldig aktiv sønn på 19 mnd som krever sitt i tillegg :laughing002
Så, joda.. :)
Jeg har heldigvis et immunforsvar fra en annen verden, så jeg blir aldri syk. Never ever :)

Er så fælt når mannfolka er syke, de bærer seg så ille :P Håpe du slipper unna da!

Ja det er grusomt. Også oppå svangerskapskvalmen :p
ja, syns du at du merket forskjell på de kvalmene?
Jeg tenkte på det når gutten kastet opp og jeg selv ble kvalm etterpå, men kvalmen va helt "lik" som tidligere så jeg tenkte at det sikkert var svangerskapskvalmen....?
(jeg ble aldri syk)

ja, syns du at du merket forskjell på de kvalmene?
Jeg tenkte på det når gutten kastet opp og jeg selv ble kvalm etterpå, men kvalmen va helt "lik" som tidligere så jeg tenkte at det sikkert var svangerskapskvalmen....?
(jeg ble aldri syk)

Omgangssyke-kvalmen var mer intens og jeg kastet opp mye mer. Svangerskapskvalmen min er liksom mer sånn at jeg bare kaster opp litt pga brekninger... Merker på en måte forskjell sånn sett... Vanskelig å forklare :P

Du merker det nok hvis du får det. Er mye voldsommere i tillegg til rar mage ..

Omgangssyke-kvalmen var mer intens og jeg kastet opp mye mer. Svangerskapskvalmen min er liksom mer sånn at jeg bare kaster opp litt pga brekninger... Merker på en måte forskjell sånn sett... Vanskelig å forklare :P

Du merker det nok hvis du får det. Er mye voldsommere i tillegg til rar mage ..
Håper du blir kvitt det snart da, høres ikke noe trivelig ut :(

Back
Topp