Omgangssyke?

Kan godt være omgangssyken. Jeg og ynstebarnet mitt har ofte ikke noen andre sykdomstegn enn oppkast og kanskje feber.

Hvor længe visst eg får spør? Har en jenta på 19 Mnd har er ofta førkjølet har å langa perioder. Tog det Upp med helsesøster å hon menade att barn er mye førkjølet de førsta leveåret men hon e snart 2 å de fortsetter. I børjan av januari så blev hon veldigt tett å massa slim i halsen. Hørde henne surkle . Fick 1 dose inhalasjon hos legen och en hoste saft som var slimløsande.blev noet bedre noen dagar men nå er hon sånn igjen. Var det legen som ville senda er till sykehuset eller måtte dere purra på legen før å få henvisning..?
Første gang hu begynte å kaste opp sånn var hun 5 mnd, nå er hun 10. Skjedd 6 ganger siden desember. Og vært tett nå i 3 ukers tid. Blitt enda værre de siste dagene nå da. Slim hoste, tett i brystet. Kater opp slim, så var i kontakt med lege vakten i natt. Så blir godt å komme inn på sykehuset å få sjekket det.

Legen sendte henvisning i går når vi der, også sendte hs i dag.

Kan være mandlene da ?

Første gang hu begynte å kaste opp sånn var hun 5 mnd, nå er hun 10. Skjedd 6 ganger siden desember. Og vært tett nå i 3 ukers tid. Blitt enda værre de siste dagene nå da. Slim hoste, tett i brystet. Kater opp slim, så var i kontakt med lege vakten i natt. Så blir godt å komme inn på sykehuset å få sjekket det.

Legen sendte henvisning i går når vi der, også sendte hs i dag.

Kan være mandlene da ?
Legen har ju sett henne i munnen några ganger så da ville væl hon ha sett noet tenker eg.

Back
Topp