Omgangssyke?

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
I går kveld begynte det, hadde spist og etter det har jeg måtte holde meg i nærheten av doen. I hele natt har jeg hengt over bøtta og eg brekker meg og spyr magesyre vær 1/2time. Magen vrenger seg verre enn aldri før.
Er dette farlig? Skal ringe legen etterpå å høre for blir veldig nervøs når jeg plutselig blir så dårlig.

Noen som vet eller har noen erfaringer?

Om det er omgangsyke så skal ikke det være farlig for foster. :-)

God bedring! Og prøv å slappe av, dette går bra :-)

Men skulle det ikke gi seg etter 1-2 døgn som omgangsyke varer ville jeg kontaktet lege.
Det må være opp til deg hva du ønsker å gjøre. :-) Føler du for å ringe lege nå, så gjør du det.

Tusen takk. Ringte legesenteret og fikk bare beskjed om at så lenge det ikke varte over 3døgn så skulle jeg komme inn.
Var ikke farlig for fosteret heldigvis. :) så nå er det bare å klare å drikke litt. :)

Er du bedre? :) Jeg har også omgangssyke :( Fikk det under bursdagsfeiringa av største i går kveld.. Passa kjempe bra!

Jeg er god igjen nå. Holdt på i ca 1 døgn også hang det godt i i et døgn til. :) huff, kjenner til det.
Fikk det når jeg hadde foreldrene mine på besøk. Kjedelig at det treffer sånn. :(

Så bra at du er kvitt det! Det er typisk at det kommer på slike dumme tidspunkt!
Mannen måtte ta syk barnepasser dag i dag. Begge har fri fra bhg og å ta vare på dem hadde vært helt umulig!

Huff, ja det tror jeg på. Godt han kunne ta fri for å passe på de så du slapp da. Jeg hadde aldri orket å passet på andre akkurat når det sto på som værst. Grusomt det der altså. :(

Back
Topp