Omgangssyke :(

Mimink

Elsker forumet
Da har babyen fått omgangssyke Storebror fikk det i går, og i dag begynte babyen å spy..!! Har kontaktet lege og skal ha jevnlig kontakt med han utover dagen. Flere som har hatt spedbarn med omgangssyke? Trodde de fleste var beskyttet av morsmelka jeg. Sukk

Huffda! God bedring til dere. Viktig å følge godt med nå.

Uff det er fælt. Med sønnen min som nå er 4 år fikk vi begge spusjuka da han var ganske nyfødt. Var helt forfedelig men går heldigvis fort over med de små.
God bedring.

Offameg! Har ikke opplevd det, nei...trodde også at babyen var godt beskyttet. Ville også kontakta lege! Håper det går bra med dere...

Her har storesøster spydd siden halv 11 i går kveld;( krysser fingra for at Helene slipper unna.. God bedring til lille din;)

Uff det er fælt. Med sønnen min som nå er 4 år fikk vi begge spusjuka da han var ganske nyfødt. Var helt forfedelig men går heldigvis fort over med de små.
God bedring.

Takk :) Virker som det går fort over ja, han har ikke kastet opp mer enn den eine gongen!!

Offameg! Har ikke opplevd det, nei...trodde også at babyen var godt beskyttet. Ville også kontakta lege! Håper det går bra med dere...

Takk :) Går bra med oss. Babyen har kun kastet opp ein gong, så håper det går fort over!!

Her har storesøster spydd siden halv 11 i går kveld;( krysser fingra for at Helene slipper unna.. God bedring til lille din;)

Huff :( God bedring til dere og!! :) Og håper jenta di slipper unna. Spysjuka er noe dritt!!

Back
Topp