Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Klor er det eneste som funker. Kan be julegjesene bruke doen nede også, for der har ikke jeg vært...Vaske med klor for å få bort viruset så slipper de rundt deg forhåpentligvis å bli syke også.
Håper det går fort over å at du får en fin jul![]()
Jepp! Klor er det eneste som funker. Kan be julegjesene bruke doen nede også, for der har ikke jeg vært...
Her kokvaskes det som kokes kanJa om de er keen på å komme på besøk selv om dere/du har omgangssyken så kommer de på eget ansvar![]()
Godt med lufting, skikkelig handhygiene, vask på 60 grader og klor er det eneste som kan stille i kamp mot den faenskapen der.. Usj, god bedring![]()
Kastet opp og tisset med rompa ca annenhver time hele natten (10 timer). Ganske mye også! Pleier som regel bare å kaste opp 1-2 ganger og så er det greit...men denne var heavy. Er ikke så kvalm lenger nå, men absolutt ikke i form. Tok en afipran på morgenen så jeg fikk sovet noen timer på formiddagen. Det som plager meg mest nå er snøring i bryst og rygg...Dersom det er NORO-viruset er det desverre lite som hjelper mot det..me hadde det i 2010, einaste "positive" med det er at det er "snart" over(mindre enn et døgn), men smitter som pesten..
då eg hadde det satt eg på do med bøtte mellom beina fra kl ett om natta til omtrent kl5 på morgonen, men så var eg "ferdige" då
så var eg litt slapp resten av den dagen så var formen fin dagen ette det igjen
anywho, good bedring!!!
Dersom det er NORO-viruset er det desverre lite som hjelper mot det..me hadde det i 2010, einaste "positive" med det er at det er "snart" over(mindre enn et døgn), men smitter som pesten..
då eg hadde det satt eg på do med bøtte mellom beina fra kl ett om natta til omtrent kl5 på morgonen, men så var eg "ferdige" då
så var eg litt slapp resten av den dagen så var formen fin dagen ette det igjen
anywho, good bedring!!!