Omgangssyke

ludine

Betatt av forumet
Sønnen min måtte hentes i barnehagen på fredag fordi han hadde kastet opp. Han kastet opp noen ganger på fredag og en gang på ettermiddagen på lørdag. Han har vært slapp og hatt dårlig matlyst hele helga. I går virket det som om diareen gikk over også. I dag har han vært i grei form men har hatt diare et par ganger. Nå nettopp kastet han opp igjen etter to døgn med pause. Er dette vanlig? Bør jeg være bekymret for at det kan være noe mer alvorlig??

Her pleier jeg å ta kontakt med legen hvis de har gått mer en 4 dager med oppkast bare for å være på sikre siden
Men vet at en del av omgangsyken som går nå kan vare en stund

Sønnen vår hadde det Rotaviruset som går rundt her , han holdt på slik i 1 uke. God bedring

dirfloS skrev:
Sønnen vår hadde det Rotaviruset som går rundt her , han holdt på slik i 1 uke. God bedring

Huff, bare å stålsette seg da. Ble dere voksne smittet?

ludine skrev:

dirfloS skrev:

Huff, bare å stålsette seg da. Ble dere voksne smittet?

Ja desvere, men gikk mye kjappere over for oss, hadde vel ca 2 dager hver. Koselig påske vi hadde i år

Liam hadde det for noen mnd siden og han var dårlig i ca en uke, han ble dehydrert og lagt inn på sykehuset for han ville ikke drikke i det hele tatt så da sluttet han å tisse, kom ikke tårer når han gråt, tørre lepper og ekstremt slapp.

Vi ble ikke smittet!

God bedring

Back
Topp