Lillesnupp våknet opp og kastet opp bittelitt sånn i sjutiden. Det var ikke mye, men litt på pysj og pute. Klaget litt på vondt i magen etterpå... trøtt og lagt på sofaen (ho sover normalt til ni). Men er blid og i form og fikk kjappt litt vann hun beholdt. Har kokt vann hun har fått litt av avkjølt og... og nå spiser ho brødskive med skinkeost med salami oppå (ba om selv).
Kan det være at hun kun har hostet opp slim og så brekkt seg og kastet litt opp? Evt om dette er verdens kjappeste omgangssyke? Jeg vasker hender i ett og bør vel vaske over ting både i dag og i morgen for at jeg og lillebror ikke blir syke også... men er det en sjangs for at hun ikke er smittsomt.... syns det liksom gikk over så fort.
Noen erfaringer?
Kan det være at hun kun har hostet opp slim og så brekkt seg og kastet litt opp? Evt om dette er verdens kjappeste omgangssyke? Jeg vasker hender i ett og bør vel vaske over ting både i dag og i morgen for at jeg og lillebror ikke blir syke også... men er det en sjangs for at hun ikke er smittsomt.... syns det liksom gikk over så fort.
Noen erfaringer?