Omgangssyke uke 38, eller noe annet på gang?

Bruker89ca

blir mamma i september <3
Denne natten har vært den verste i svangerskapet så langt! Kjente at jeg var litt uvel rundt 23 tiden igår, så gikk å la meg. Hadde ikke sjangs til å sove, var så kvalm og hadde skikkelig hjertebank. Sto opp for å gå på do og da begynte mildt sagt "helvete". Alt kom ut både oppe og nede (beklager for ekkle detaljer!!!) og jeg lå rett ut på baderomsgulvet med vonde kynnere som tok tak både i magen og ryggen.

Ringte da føden klokken 03, men de mente at det ikke var noe å bekymre seg for og at jeg skulle ringe tilbake hvis jeg ikke var bedre innen en døgn.

Nå idag har jeg ikke spist noe pga kvalmen, så har ikke kastet opp noe mer, men er fortsatt uvel. Og istad oppdaget jeg noe veldig slimete utflod i trusa mens jeg var på do (igjen, beklager for detaljene!:-p). Kan dette ha vært en del av slimproppen tro? Begynner nesten å lure på om dette ikke er vanlig omgangssyke, men et tegn på at det er fødsel rett rundt hjørnet!

Noen flergangsfødende som har opplevd noe lignende??

Har ikke opplevd noe slik, men om det er fødsel på gang bør du få noe næring i deg slik at du har noe å gå på. Prøv først å få blodsukkret opp (man blir ofte kvalm når det er lavt) også spis noe med litt "hold i"
slimet er sikkert deler av slimproppen, uten at det alene trenger å være tegn på fødsel.

Høres ut som om det kan ha vært slimproppen eller deler av den. Har også hørt at noen ofte blir syke en liten stund før fødselen.
Så jeg ville passet på og hvile meg godt, få i meg det jeg kan av væske og næring. Slik at kroppen ikke blir helt tappet for energi :)

Back
Topp