sophey
Blir kjent med forumet
Hellu og god påske :) Er endelig litt bedere og fikk reist meg opp å henta pcen..Søker på alt som heter omgansyke under graviditet. Noen som har hatt det..?er ca i uke 6 (har i grunn ikke peiling i det hele tatt, føler jeg er litt lenger egentelig), og nå har jeg omganssyke..har endelig sluttet å kaste opp nå men jeg føler meg helt dehydret og er bekymret for hva den lille får i seg av næring når jeg ikke klarer å holde på noen ting? prøver å drikke så mye jeg orker og holde det nede men kun spist 2-3 kjeks på en dag...noen forslag på hva som kan være bra og spise også?
Fikk antibiotika mot urinveisinfeksjon i går og begynnte på de men i dag fikk jeg ikke tatt noe pga oppkast. Har ikke vært noe kvalm utenom dette. får vel bare prøve å ta resten fra i mrg eller noe. skal jo tilbake på kontroll så...Sorry mye bekymret info og spm men ligger nå her og tenker på alt og ingenting da..er jo helt ny på dette[:)]
god påske[;)]
Fikk antibiotika mot urinveisinfeksjon i går og begynnte på de men i dag fikk jeg ikke tatt noe pga oppkast. Har ikke vært noe kvalm utenom dette. får vel bare prøve å ta resten fra i mrg eller noe. skal jo tilbake på kontroll så...Sorry mye bekymret info og spm men ligger nå her og tenker på alt og ingenting da..er jo helt ny på dette[:)]
god påske[;)]