omgangssyke.no

bella_lianda

Glad i forumet
For en grusom natt.. stakkars lille spire.. håper den ligger trygt i magen min og ikke merker noen ting! Eneste jeg klarer å få i meg er litt saft og cola.. har knasket på et knekkebrød helt siden kl 0600..

Sambo har også vært dårlig i natt og snuppa hadde sin natt i forigårs.. så velkommen til familien omgangssyke.no ;-p

Flere som opplever det samme her inne??

Her lå vi alle uka før jul, går heldigvis fort over.. Men er ikkje mye godt nei:( håper dere blir fort friske... Klem

Her lå vi alle uka før jul, går heldigvis fort over.. Men er ikkje mye godt nei:( håper dere blir fort friske... Klem

Her går vi igjennom akkurat det samme :( Først mini, så mannen min, og nå jeg :( Har fått i meg litt cola og mariekjeks.. Men ble kvalm igjen, så får vel bare holde senga...
God bedring til dere!!

Huff god bedring til dere alle:)

Uff, det er ikke noe godt. Jeg og snuppa hadde vår runde rett før jul, varte nesten en uke på oss begge to desverre, så ikke noe fort ferdig her i gården!
Men igår og idag har kvalmen tatt sånn overhånd her at det er nesten så jeg lurer på om det er enda en runde med omgangssyken og ikke bare den daglige kvalmen :(
God bedring!

Takk for omtanken og god bedring tilbake!!

Vi klarte å kjøre snuppa til bhg idag, har ikke klart å være optimale foreldrene de siste dagene så det var godt å få henne dit så hun fikk lekt litt med de andre. Jeg har sakte men sikkert klart å få litt næring i kroppen så håper å våkne opp frisk og rask imorgen!! Hååper lille spire ikke har tatt skade av dette, har lest at de ligger godt beskyttet der inne men likevel..

Back
Topp