Omgangssyke i uke 32

Smiley885

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Jeg er nå komt til uke 31+3 og er blitt smittet av minste frøkna. Trodde først det var kvalmen jeg har hatt store deler av svangerskapet, men skjønte raskt at dette var noe annet. Har hatt kraftig oppkast, diaré og feber hele dagen :/ Ikke klart å spise noe, og når jeg drikker føler jeg at jeg kaster opp mer etterpå enn jeg fikk i meg. Føler meg elendig og klarer bare å ligge helt i ro mellom øktene.

Noen som har noen gode tips å komme med? Hvor lenge kan man gå sånn før man blir dehydrert? Minien i magen har sparket og styrt masse hele dagen. Nett nå er han rolig, og det var litt deilig si magen er i nok bevegelse med brekninger. Samtidig blir jeg jo bekymret om han er rolig fordi an ikke har det bra.

Du har nok av reservelager i kroppen, så babyen tåler fint at du har omgangssyke. Men så fort du føler deg bedre, burde du ikke hive innpå alt for mye. Da er det lettere at du blir dårlig igjen. Drikk litt og litt, få i deg det du kan; kjeks, saftis osv så går dette så bra så :) Dersom du merker tydelig endring i rytmen til babyen ringer du føden og forklarer hva som har endret seg, så ser de det ann :) Masse god bedring!:Heartpink

Huff, så kjedelig.. Babyen har det nok fint, men hør på kroppen, ta det med ro og få i deg drikke. Masse god bedring :)

Back
Topp