omgangssyke hos gjester, hva ville dere gjort?

Travel mamma

Gift med forumet
vi skal ha familie her på nyttår og tenkte at tantebarnet vårt skulle sove over sammen med mammen sin. samme soverom som meg og min minste. i går begynte tantebarnet vårt(2 år) å spy men vi trodde det var inntak av brus, kjeks og bilkjøring som gjorde han kvalm. tenkte at da er det jo ennå tid før nyttår å bli frisk. men så har det visst kommet oppkast i dag også og da er det vel omgangssyken.
Stress, vil jo at de skal komme på nyttår men vil ikke bli syk selv heller, eller ungene mine. hadde du gjort erdringer eller bare fortsatt med orginale planer?

Hmmmm.. vet ikke helt jeg..

Men om det er omgangssyke.. så vil jo helt sikkert andre familiemedlemmer også bli syke.. og da drar de kanskje ingen steder?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Men om det er omgangssyke.. så vil jo helt sikkert andre familiemedlemmer også bli syke.. og da drar de kanskje ingen steder?

de bor veldig nærme og han har ikke smittet foreldrene sine så langt. han har ikke søsken å smitte

Er jo fremdeles 2 dager til nyttårsaften så kan jo bli frisk til det[:)]

Vetkje heilt ka eg hadde gjort eg, men e jo sjans for at ongen e friske te nyttårsafta om an e ferdige å spy te no då [:)]

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

ORIGINAL: Fridasinmamma

de bor veldig nærme og han har ikke smittet foreldrene sine så langt. han har ikke søsken å smitte

Da er det ikke annet å gjøre enn å vente da[;)] Fortsatt 2 dager igjen.. håoer han er frisk til da![;)]

Jenten vår spydde 2 dager før julaften, var frisk til julaften og ingen av oss andre ble smittet[:)]

Back
Topp