Omgangssyke [emoji19]

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Mannen ringte nå å sa han har fått omgangssyke [emoji51][emoji36][emoji40] DET passer dårlig nå!!ul om 3 dager![emoji50]så vil ikke bli smittet av noe sånt.... får satse på at han kaster opp av andre årsaker...kanskje han har fått svangerskapskvalme?![emoji849][emoji23]

Oh no! Du får holde deg litt på avstand [emoji28][emoji1303] God bedring til mannen, og håper du slipper unna [emoji40]

Oh no! Du får holde deg litt på avstand [emoji28][emoji1303] God bedring til mannen, og håper du slipper unna [emoji40]

Ja må d [emoji40] takk takk[emoji16][emoji254] ja d håper jeg å[emoji1317] jeg SKAL på ul på fredag [emoji85]

God bedring til mannen! Herjer omgangssyke på avdelingen i 3. På jobb og.. ene nattevakta falt av i dag. Meldte inn syk. Håper bare ikke hun har smitta gjengen vår..

God bedring til mannen! Herjer omgangssyke på avdelingen i 3. På jobb og.. ene nattevakta falt av i dag. Meldte inn syk. Håper bare ikke hun har smitta gjengen vår..

Tusen takk[emoji254]Er noe dritt det der altså [emoji51] har heldigvis ikke blitt smittet enda[emoji1317] kommer d natt til fredag så skal han få høre d [emoji79][emoji23] klora alt av håndtak å bad i går,å holdt meg langt unna han [emoji23]

God bedring til mannen :)
Krysser fingrene for at du slipper unna :D
Å lykke til på ul :)

Back
Topp