Omgangssyke eller svangerskapskvalme?

Rappo

Forumet er livet
Er det svangerskapskvalme når jeg har diare i tillegg? (Sorry detaljene) Søsteren min hadde nettopp det ser dere, så jeg tror jeg er smitta. Har skikkelig problemer med å holde på mat og det kommer ut begge veier[:'(] Jeg håper noen av dere kvalme der ute kan si meg om dette er omgangssyke eller svangerskapskvalme??

høyres ut som om du er smitta siden søstra di har det, men eg har ikkje hatt forstoppelse i sv.skapet for å sei det sånn, så kan jo vere begge deler[&:]

Det kan være det er både omgangsyke og svangerskapskvalme.
Men hvis det ikke går over, kan bør du kanskje kontakte lege. Vet det er noe som heter ekstrem svangerskapskvalme, og da kan du bli sånn. Da må man på sykehuset å få intravinøst.

Ellers så kan du nok risikerer å bli litt mere ivrig på toalettet under svangerskapet. Det var jeg forrige gang, og enda mere nå. Og det er ikke akkuratt steinhard det som kommer nei......

Uansett. GOD BEDRING:

Kan høres ut som omgangssyke da ja. Man har jo lavere immunforsvar i starten av graviditeten, og kan pådra seg lettere slike ting. - Vet jeg godt, for forrige svangerskap fikk jeg både helvetesild og kraftig omgangssyke før jeg visste jeg var gravid [:)]

ORIGINAL: frøkenblaa

Det kan være det er både omgangsyke og svangerskapskvalme.
Men hvis det ikke går over, kan bør du kanskje kontakte lege. Vet det er noe som heter ekstrem svangerskapskvalme, og da kan du bli sånn. Da må man på sykehuset å få intravinøst.

Ellers så kan du nok risikerer å bli litt mere ivrig på toalettet under svangerskapet. Det var jeg forrige gang, og enda mere nå. Og det er ikke akkuratt steinhard det som kommer nei......

Uansett. GOD BEDRING:

Signerer denne jeg [8|]

Back
Topp