Omgangssyke eller bare svangerskapskvalme

tg

Glad i forumet
Meldte seg hvertfall ikveld. Håper på nr 2, men stygt redd det de omgangssyke på gang. Var ikke kvalm i første svangerskap. Halleluja. :-( hehe!
Er det fler ?
 
Ikke kjent noe kvalme enda. Eller.. Ikke kvalme som har vart i over 30 min. Men det kommer vel snart.
 
Jeg kan være kvalm når jeg er sulten/tom mage eller bare plutselig.. Så vet jeg ikke helt om jeg skal/må spise eller ikke.. Reaksjon på kvalme er at du ikke vil spise, men tenker kanskje at jeg bør:depressed:
 
Meldte seg hvertfall ikveld. Håper på nr 2, men stygt redd det de omgangssyke på gang. Var ikke kvalm i første svangerskap. Halleluja. :-( hehe!
Er det fler ?

med nummer 1 og 2 var jeg kvalm om jeg ble sulten og kvalm og jeg ble mett fra ca uke 6 og frem til uke 12
så måtte ha en liten matpakke ved sengen og spise litt før jeg reiste meg og gikk i dusjen... ellers satt kvalmen igang :)

krysser fingrene for at det er svangerskapskvalme...
 
med nummer 1 og 2 var jeg kvalm om jeg ble sulten og kvalm og jeg ble mett fra ca uke 6 og frem til uke 12
så måtte ha en liten matpakke ved sengen og spise litt før jeg reiste meg og gikk i dusjen... ellers satt kvalmen igang :)

krysser fingrene for at det er svangerskapskvalme...

Det var ganske så lurt å ha matpakke ved sengen :) hihi!
Jeg var ikke kvalm med nr1. Eller, jeg kjente jo på det noen ganger, men kastet aldri opp. Dette er nr 2 og foreløpig ikke kjent mer enn den ene kvelden jeg skrev dette :-)
 
Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med førstemann. Nå er jeg kvalm når jeg er sulten eller rett etter jeg har spist, sånn at jeg føler jeg skal kaste opp. Får håpe det stopper der. Orker ikke spying når jeg går hjemme hele dagene med en villgutt ;)
 
Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med førstemann. Nå er jeg kvalm når jeg er sulten eller rett etter jeg har spist, sånn at jeg føler jeg skal kaste opp. Får håpe det stopper der. Orker ikke spying når jeg går hjemme hele dagene med en villgutt ;)

Åneii. Krysser fingrene for deg, håper du slipper å spy :D
 
Back
Topp