Omgangssjuken....:-/

Mitos

Glad i forumet
for 14 dager siden fikk jeg magesjau, med diaré og fikk ikke mat i meg. Dette varte i 5 dager, og jeg fikk kjempe vondt av hun lille tulla i magen min som aldri fikk ro inni der...og trur dere ikke jeg fikk omganssyken i går ettermiddag..hele går kveld og i hele natt har det gått i konstant oppkast, og ingen mat i magen...heldigvis har jeg fått i meg en del vann. Får så vondt av minien i magen..hun kan umulig ha godt av at jeg ligger gå vrenger meg konstant i 12 timer :-/
Noen som vet om dette har innvirkning på babyen?

Føler heldigvis at formen er litt stigende, men blir godt plantet under dynen i dag :-)

Tror det er deg det går utover. Babyen får det den skal ha av næring uansett,det blir bare mindre på deg.

Har ingen invirkning på babyen, hun tar akkurat det hun trenger direkte fra deg. Du blir jo gjerne mere utslitt men det går kun på deg :) Husk på at gravide kaster opp i både 3 og 9 mnd :)

God Bedring!

Tror det er deg det går utover. Babyen får det den skal ha av næring uansett,det blir bare mindre på deg.

Jepp..

Me vil tippe det er grusomt for deg :(
Spysjuken er jo bare det verste..

Mange sier at man skal prøve både det ene og det andre. Jeg fikk omgangssyken et år, og holdt på i nesten to uker av og på.
Det legen sa til meg er at kokt vann er det beste.
Spysjuken er et virus, så det må bare gå sin gang. Det som er best for magen er kokt vann.

Å spise salt chips, mariekjeks, farris blandet med eplenektar, blåbærsaft osv vil bare komme opp igjen. Det vil jo gi næring i kroppen.

Masse god bedring :)

Uff, god bedring! Som andre sier tar babyen det den trenger antakeligvis :) Men håper du blir bedre snart, høres fælt ut å ha det sånn!

Håper formen din er stigende og du snart kan få i deg noe næring! Gubben hadde omgangsyka i begynnelsen av januar, jeg var liiiiiiivredd for å bli smitta:/ Tenker at minien får det den skal ha, men var så himla redd for å at jeg skulle bli totalt slått ut, bli ekstremt sulten pga tom mage, som igjen hadde ført til at jeg hadde blitt kvalm.. Så var igrunnen mest bekymra for meg selv:P Men slapp unna da:) God bedring til deg<3

Stakkars, no har min samboer fått det..og som de fleste menn er han dausjuk..men en blir ofte det med omgangssyken...det e det absolutt verste tror jeg. Men føler jeg er litt på bedringens vei..heldigvis :-) jeg skal nok alltids klare meg, så lenge den lille har det bra :-)

Back
Topp