• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Omgangssjuke

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fler som har fått det i hus? Her er det minsta på 11mnd som kaster opp, ingen andre (foreløpig). Håper det stopper snart, hun brekker seg så fælt :(

Jupp.. Jentungen på 2,5 er akkurat ferdig, jeg starta i går kveld :-/ På jentungen "bare" spydde ho, hos meg kommer det alle veier O.o Eneste som funka på lillemor var søvn :-(

Æsj, hater det svineriet der!! Lillemor her sover nå, så håper hun sover det av seg. Og at ikke storesøster på 3 får det:/ Bra jenta di er frisk igjen:)!

*bankibordet *

Jeg håper vi gjorde oss ferdig i September:o

Satse på det. Vi hadde det i april, der det gikk værst utover minste.. Håper hun er ferdig nå, sist lå hun i 3 døgn :/

Vår yngste fikk det i midten av november. Ingen andre fått det

Me hade det för 3 uker sen. Gutten spydde 4 ganger de var det blev fort frisk. Mens jenta på 17 mnd spydde väl i flera dagar og flera ganger till dagen. Stakkarn hon er den typen som får panik og när hon spyr. Så sluta spya og magen börja rett efter på. UFF hoppas me e färdiga nå

Eldste kastet opp i går, sent på kvelden. Hatt feber i natt og i dag, men spyr heldigvis ikke lenger!

Vi bruker å starte det nye året med omgangssyke. Regner med å gjøre det i år og :P
Hater det, men går heldigvis fort over.
Her er det kun pepperkaker som holdes i magen ved omgangssyke på junior. Og cola i små slurker.

Fra oktober og frem til nå har vi hatt det 8 ganger i hus! Alle har hatt det to ganger hver på forskjellig tidspunkt. Med en ettåring og en toåring i forskjellige barnehager blir det mye smitte:eek:

Begge guttene har hatt det i natt, er heldigvis i fin form igjen nå da. Bare krysser fingrene for at lillemor og vi voksne slipper...

Vi hadde det her for noen uker siden. Det var ekstremt kjipt. Lille fikk en forkjølelse som overlappet med omgangssyka på slutten der også, så han måtte være hjemme i godt over en uke, stakkars.
Heldigvis varer det ikke for evig!

Mannen har hatt det denne uka... Bare den ene veien denne gangen da, men.. Pleier å slippe unna selv, aldri hatt det!

Har heldigvis ikke fått det:-). Hadde en heftig runde med norovirus i fjor og krysser fingrene for at jeg ikke får denne gangen også:-)

Hadde det for et par uker siden. Knærten på 1,5 kastet opp to ganger etter at jeg hentet ham i bhg, begge gangene på meg. :p Ferdig etterpå, og ingen av oss fikk det heldigvis. Bhg var veldig glad da vi kom med ham etter karantenen, de hadde nesten ikke hatt unger der de dagene.

Styggedom det der. Her har ikke vesla (eller noen andre) kasta opp i dag, var vare i gårkveld. Men hun har hatt litt feber i dag, skal bare sitte på fanget og vil ikke ha mat omtrent. Drukket masse da. Sikler mye så lurer på om det er tenner som plager henne..

Ja yngste har kastet opp to netter nå. Blir spennende å se om noen av oss andre får det til jul :o

Jepp! Mini på 6 mnd har det nå... (Samtidig som storebror har vannkopper).... Bbbaaaahhhhh!!!!

Minsten på 2,5 kastet opp 3 ganger i går kveld, og hadde en lekker bleie til morgenen. Storebror og jeg er foreløpig friske. Minsten er veldig sliten og trøtt og gråter for den minste lille ting, men ser ut som ting har stoppa. Dårlig matlyst da.

Back
Topp