• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Omgangssjuka...

MammanTeOlai

Forumet er livet
Den har virkelig gått på omgang her i huset! Olai kastet opp flere ganger i senga natt til torsdag. Var hjemme fra bhg torsdag og fredag med oppkast og diare. Så var det Kjetil sin tur på lørdag. Og i natt ble det min tur gitt... [:'(] Olai var i bhg i dag, men hadde fått diare igjen, så i morgen må han være hjemme igjen. Håper vi blir friske til jul hele gjengen!

Huff[&o] Dere er vel ferdig til jul da alle sammen[;)]
God bedring!

Uff da....[&o] Håper virkelig dere snart blir friske alle sammen!
God bedring![:)]

ååå. uff. vi slapp heldigvis unna. (bank i bordet) martine hadde sin tørn forrige uke, jeg gikk og tenkte jeg blir ikke sjuk jeg blir ikke sjuk jeg blir ikke sjuk. hahah tett ja jeg vet. men det fønka!!! JEG ER FRISKESEN !!! woohooo.

Masse god bedring til dere alle. håper virkelig det gir seg så dere kan feire jul som friske =)

ORIGINAL: fjerdemam

ugg det går vist her og, ei i klassen til 10 åringen var dårlig i kirken under skolegutdstenesten i dag....spydde og ble sendt hjemm for å bytte klær så tilbake i klassen[&:][:@]
Hallo[:@]
Det der ønsker jeg meg ikke til jul!

God bedring til dere![;)]

Øh??? Ingen som tenkte på at det er LITT smittsomt altså? [8|]

Jeg er frisk som en fisk i dag heldigvis! Håper Olai ikke får diare igjen, men han er i full vigør han også så. [:)]

Uff, for noe hærk å få [:-] Godt dere er blitt friske igjen [:D]

Vi har hatt noen tilfeller i bhg med omgangssyken, men det har gått veldig fort over. Virker som det er på hell nå, så bank bank bank, at vi ikke får det...

Vi har hatt vår runde vi også. Heldigvis ser det ut til å være en kortvarig greie denne gangen.... vel, etter det jeg hører.

Godt å høre at dere er bra igjen!

her kasta embrik opp natt t freag, var i barnehagen i dag og da ringte de og da hadde det kommet andre veien og theodor har det også andre veien... måtte ringe og avlyse nattevakt i natt...

uff[:'(]

Har hatt vi og,heldigvis ikke bennien[:)]

GOOOOD bedring[:D]

Virker som det er skikkelig epidemi nå. Vi er heldigvis ganske friske igjen, unntatt Olai med diare da. Men det plager han ikke nevneverdig.
Men vi klarte jo å smitte pappa og to av tanteungene mine da. Huffa meg... Håper de blir friske før jul.

huff å asj [:'(]
Krysser fingrene for at dere blir bra igjen til jul..
God bedring til alle 3

Back
Topp