OMG!!!

Anotherone

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Juliknøttene 2022
Føler det er alt for tidlig å skrive her.. Har hatt positiv test de siste 3 dagene.. Og mensen skal komme om 3 dager..
Og jeg er 39! Med 3 barn fra før.
Er helt satt ut, og vet ikke helt hvem jeg skal snakke med. Er jo rimelig stor sjanse for at dette går til helvete. Sånn statistikk messig..

Så hei juli damer!

Hei! :joyful:
Gratulerer så mye :Heartred Krysser fingrene for at dette går hele veien!

Heeeeei og velkommen :love7

Har akkurat joinet selv :laughing5 Venter også nr 4. (Galskap)

Og er mildt sagt spent på om det holder hele veien:Heartblue Håper vi har terminspirer:wav

Og er mildt sagt spent på om det holder hele veien:Heartblue Håper vi har terminspirer:wav

Krysser fingrene
Hvor gamle er de tre andre? Var det planlagt for deg / dere?

Klem

Så kommer jeg og venter nummer fem.
Jeg er definisjonen på galskap!

Gratulerer ts:love7 krysser fingrene for at alt går som det skal :Heartred

Føler det er alt for tidlig å skrive her.. Har hatt positiv test de siste 3 dagene.. Og mensen skal komme om 3 dager..
Er helt satt ut, og vet ikke helt hvem jeg skal snakke med. Er jo rimelig stor sjanse for at dette går til helvete. Sånn statistikk messig..

Så hei juli damer!
Sniker fra juni! Jeg venter og nr 4, ikke planlagt. Aldri mister før. Er nå 10+5 og satser på det holder hele veien :D

39 her og! Men venter bare nr tre, da -hahah

Så hei juli damer!
Gratulerer så mye!! :woot:

Gratulerer :Heartred krysser fingrene for deg xx
Selv så blir jeg 39år om noen mnd og venter nr 3 :Heartred

Krysser fingrene
Hvor gamle er de tre andre? Var det planlagt for deg / dere?

Klem
Har tre gutter på 10, 8 og 2 år :hilarious: Nr 3 & 4 er med ny mann. Denne er planlagt ja. Så nå har jeg 50/50 med planlagt og uplanlagt:hilarious:

Hvor gamle er dine da? :love7

Så kommer jeg og venter nummer fem.
Jeg er definisjonen på galskap!

Gratulerer ts:love7 krysser fingrene for at alt går som det skal :Heartred
Haha elsker det :knegg: Har de samme pappa? Og hvor gammel er de? Tror helt ærlig det ikke er så stor forskjell på 4& 5 barn. Det er jo mange uansett laughing6
Hvis ikke du venter tvillinger da. Hahah. Dere må jo ha stor bil? :knegg:

Haha elsker det :knegg: Har de samme pappa? Og hvor gammel er de? Tror helt ærlig det ikke er så stor forskjell på 4& 5 barn. Det er jo mange uansett laughing6
Hvis ikke du venter tvillinger da. Hahah. Dere må jo ha stor bil? :knegg:
Tre forskjellige fedre. Flaut nok :P ikke så stor praktisk forskjell på fire og fem barn hvis vi ser på meg og deg for eksempel. Ene barnet døde som baby, men jeg teller han alltid med uansett. Men han gjør ikke så mye ut av seg lenger, liksom. Har en Tesla s sjuseter. Det er større biler enn man tror! Og lastesykkel med sitteplass til fire barn :P

Men tror det du sier stemmer. Mange barn er mange barn! Tror at største forskjellen er fra null til ett barn, og ett til to :hilarious: kanskje en forskjell fra to til tre siden da har man ikke en voksen til hver også, men fra da tror jeg ikke forskjellen er så enorm

Glemte å si at de er født i 2011, 2014 (døde i 2015), 2016 og 2019 :)

Glemte å si at de er født i 2011, 2014 (døde i 2015), 2016 og 2019 :)
Ååå såå trist med en liten engel :(:Heartpink Men godt at du har flere hjerteplaster:Heartpink:Heartblue

Altså 3 fedre er ikke flaut! Kjenner en som er på nr 4. Det er jo 2021! Folk får komme over seg selv. Fins nok av ubrukelige mannfolk :knegg: Ikke alltid man det før det er "forseint"... Haha..

Jeg håper vi klarer 2 barn sammen her, men det var en stor prøvelse i mitt forrige forhold når vi gikk fra 1-2. Plutselig må man være team på en annen måte. Men når man allerede har flere barn er jo man vant til å sjonglere :happy:

Nei så morsomt! Vi kjøpte Tesla model x i sommer. Men 6 seter da. Hvis dette blir tvillinger sliter vi :hilarious: Vi er kjempe fornøyd! Kjørte stappet bil i sommer på ferie. Plass til ekstremt mye :D Men vi må ha ny vogn når vi kommer sålangt. Vet du hvilken vogner med baby del som passer bra bak? Nå har vi bare en lett sportsvogn. Og da får jo man plass til ting vedsiden av også.

Har tre gutter på 10, 8 og 2 år :hilarious: Nr 3 & 4 er med ny mann. Denne er planlagt ja. Så nå har jeg 50/50 med planlagt og uplanlagt:hilarious:

Hvor gamle er dine da? :love7

Mine er 14, 12 og 4 . 2 forskjellige pappaer, og nå blir det 3 forskjellige ;)

Tre forskjellige fedre. Flaut nok :p ikke så stor praktisk forskjell på fire og fem barn hvis vi ser på meg og deg for eksempel. Ene barnet døde som baby, men jeg teller han alltid med uansett. Men han gjør ikke så mye ut av seg lenger, liksom. Har en Tesla s sjuseter. Det er større biler enn man tror! Og lastesykkel med sitteplass til fire barn :p

Men tror det du sier stemmer. Mange barn er mange barn! Tror at største forskjellen er fra null til ett barn, og ett til to :hilarious: kanskje en forskjell fra to til tre siden da har man ikke en voksen til hver også, men fra da tror jeg ikke forskjellen er så enorm

Ikke vær flau over 3 forskjellige fedre! :happy:

Ååå såå trist med en liten engel :(:Heartpink Men godt at du har flere hjerteplaster:Heartpink:Heartblue

Altså 3 fedre er ikke flaut! Kjenner en som er på nr 4. Det er jo 2021! Folk får komme over seg selv. Fins nok av ubrukelige mannfolk :knegg: Ikke alltid man det før det er "forseint"... Haha..

Jeg håper vi klarer 2 barn sammen her, men det var en stor prøvelse i mitt forrige forhold når vi gikk fra 1-2. Plutselig må man være team på en annen måte. Men når man allerede har flere barn er jo man vant til å sjonglere :happy:

Nei så morsomt! Vi kjøpte Tesla model x i sommer. Men 6 seter da. Hvis dette blir tvillinger sliter vi :hilarious: Vi er kjempe fornøyd! Kjørte stappet bil i sommer på ferie. Plass til ekstremt mye :D Men vi må ha ny vogn når vi kommer sålangt. Vet du hvilken vogner med baby del som passer bra bak? Nå har vi bare en lett sportsvogn. Og da får jo man plass til ting vedsiden av også.
Kult ! Tesla S er helt super, og de bakovervendte setene i bagasjerommet er helt geniale. Vi kjøpte teslaen i år vi også, så har ikke erfaring med babydel i vogn enda. Men hadde vært kult å funnet noe som passet perfekt i bilen. Tesla s har relativt stor frunk også :D så vi bruker nesten ikke bagasjerommet til oppbevaring

Back
Topp