OMG!!!!!

Gullklump

Forelsket i forumet

Inne på nav sine sider, Åååååååååååååååååååå.....

Der var motet tatt ifra meg....

Kan de ikke ha litt fornuftige søknader ang foreldrepenger, blir matt!

Var mye enklere for to år siden...............

ÆSJ!!!!!!!!!!!! Må bare få ut litt frustrasjon!!!!!!!!!!!

Har ikke vært og tittet. Har dem endret på mye? Så dumt da! Var jo kjempe enkelt da jeg søkte i 2010.

Søkte også sist i 2010...

Snakket med ei som har søkt med den nye søknaden, det var hvis ikke så vanskelig...

Men for oss som vil ha permisjonen litt om en annen, for å få mer tid i sammen så blir det stress.... Måtte sende inn søknaden først, så sende ny søknad om endring etterpå... 

Synes det hørtes stress ut jeg!!!!!!!!! 

Men ingenting med NAV skal vel være enkelt.......

Å nei da, ingenting med NAV er enkelt.. Du aner ikke hvor mye tid vi brukte på søknader, telefonsamtaler, innsamling av opplysninger osv i fjor. To ganger ble utbeltalingene stoppet pga "manglende dokumenter"! Gruuuuer meg til å gå gjennm den delen på nytt..

Huff, stakkars! Det er ikke noe kjekt hele nav, best å ha minst mulig med de.....

Jeg ble sykemeldt sist permisjon, jeg klarte ikke løfte ungen, så mannen måtte være hjemme... Ringte nav for å høre hvordan jeg skulle gjør, fikk sykemelding av legen pluss erklæring på at jeg ikke var istand til å ta meg av ungen, så mannen min måtte være hjemme..

2 mnd senere fikk vi avslag pga at jeg ikke var sykemeldt over 14 dager..... SYKT!!!!

Heldigvis fikk mannen min lønn av arbeidsgiver, som også sa de ville ha minst mulig med nav og gjør.....

*grøss* GRUER meg til å begynne med papirarbeidet!

Det der overser jeg en stund til kjenner jeg..... for gud jeg fikk NAV opp i halsen sist gang... da var skjemaet enkelt, men vi skulle jo ikke ha det helt som nav mener er enkelt og greiest.. så da ble det masse masse styr, og jeg fikk forskjellige svar fra forskjellige personer... tok oss lang tid å få alt i orden...

Back
Topp