OMG!

Destiny85

Forumet er livet
Fikk strømregning i dag.. 6727 kr!!![:'(]

Da skal det sies at vi bor på 75 kvm på et plan med varmepumpe![&:]

Oj det var mye, gruer meg veldig til jeg får strømregningen [:(] den blir nok dyr ja [:(][:(][:(]

Er jo "bare" 3000 kr mer enn vanlig.. kanskje de politikerne våre skal begynne å gjøre en drit nå!! Kjenner jeg blir provosert over at de kan la prisene stige på denne måten[:@]

det er mye penger ja[&o], men jeg blir glad om vi får strømregning på 6000-og noe..frykter nærmere 10000[:o]
bor på nesten 300kvm

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

det er mye penger ja[&o], men jeg blir glad om vi får strømregning på 6000-og noe..frykter nærmere 10000[:o]
bor på nesten 300kvm

Hadde jeg hatt plassen hadde jeg ikke klaga.. men vi bor i en trang 3 romsleilighet[&:]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Oi, ja det var mye [&:]
Men stemmer det at dere betaler ca 2kr /kWh?

Er nok inkludert nettleia + at trøndelag er blandt de dyreste på strøm i landet.
Vi hadde brukt 5900 kWh da.. for jeg er jo hjemme om dagene.

ORIGINAL: Destiny85

Oi, ja det var mye [&:]
Men stemmer det at dere betaler ca 2kr /kWh?

Er nok inkludert nettleia + at trøndelag er blandt de dyreste på strøm i landet.
Vi hadde brukt 5900 kWh da.. for jeg er jo hjemme om dagene.

Står det ikke på baksiden av regninga hvor mye strømmen har kostet i de forskjellige periodene?

Har ikke fått regning, bare e-fakturaen!
I denne prisen har vi borettslagsrabatt[&:]

ORIGINAL: Skrållan

shit.. gruer meg til vi får vår strømregning.. vi har 75 kvadrat ig ingen varmepumpe.. bor dere i et gammelt hus?

Å herregud, det var mye!!!![&:][:o]

Vi fikk vår i dag og den var på 3200,-
Vi bor i enebolig på 260 kvadrat med varmepumpe. Nå leier vi ut kjellerleiligheten, så vi har vel ca 160 kvadrat selv.

Hadde frykta en mye høyere regning, så er kjempe fornøyd[:)]

vi har 4 år gamelt hus på 276 kvm med varmepumpe.
vår strømregning er på 8000[8|]

ORIGINAL: fertila

vi har 4 år gamelt hus på 276 kvm med varmepumpe.
vår strømregning er på 8000[8|]

nesten det samma som oss det? Bor på 290 kvm. Har bort mot ni tusen,og da sparer vi max,går ikke an å få spart mer for vår del. Det er så deprimerende høye regminger for tiden. Har hatt over åtte tusen de siste tre fire gangene nå....

oi det va mye da sia sia dere bor der dere bor. Her vart det regning på 1300 kr for 3 måneder. Her er det fjernvarme og varmtvann i leia. spare på det og bo her da.

oiiii! det var mye. her fikk vi 3000kr på 1 mnd  :( 

Back
Topp