OMG!!!

My_

Elsker forumet
Har bestilt meg tidlig UL i uke 11+6, og ringte nå for og få bekrefte timen, og spurte om pris. De skulle ha 1655 kr [:-]. Betalte jo bare 900 kr for samme greia i uke 6. Så jeg avbestilte timen og reiser til nabo fylket og betaler 800 kr i stede. Bare sitter og måper, for er bare sykt sykt sykt. Betalte mindre for 3d liksom. 

helt utrolig hvor forskjell det er, men noen sjekker mer en andre, og da koster det mer, men om det var slik der du bestilte vet jeg jo ikke [;)]

Shit, det var driiitdyrt!! [:o]

Greit med halve prisen i nabofylket da liksom[:)]

oi.. betaler 600 der jeg var...

Jøssamegda! Var det samme sted det var så stor forskjell...? Why??
Jeg betaler bare 500 her [:)]

Er på volvat. Sist svangerskap betalte jeg halvparten i samme uke, så kan ikke skjønne at de har økt prisen så mye på 1. år. 

Jeg ringte og spurte igjenom dte var seriøst, og hun dama ble litt sur. Det kostet så mye fordi 11 ukers ulen var så omfattende[8|]. Så jeg sa at jeg ringer opp igjen og avbestiller timen om jeg får time i nabo fylket hvor fet er halve prisen, men hun kunne ikke skjønne at det var billigere andre steder [:-]. 

Er det ikke slik at de sjekker litt ekstra osv også? derfor det er dyrt?

Jo de skal sjekke ekstra da, men rart at det bare er volvat her som er så dyr og ikke andre byer + andre klinikker. 

ORIGINAL: My_

Er på volvat. Sist svangerskap betalte jeg halvparten i samme uke, så kan ikke skjønne at de har økt prisen så mye på 1. år. 

jeg var på Første Ul på Volvat å betalte 900 kr. Så skulle hun ha mellom400-600 den 2 gangen som egentlig er i dag, men jeg fikk endelig brev fra sykehuset skal på ul til mandag på pol. Da betaler jeg bare egenandel på 295...

Alt skal koste merker jeg.

sist gyn time med ul så betalte jeg 310 kroner..
men min gyn er då offentliggodkjent via nav... ;)

Back
Topp