Omg! What have I done!

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Skulle prøvebake en kake til en dåp på søndag, og den må jo spises opp etterhvert. Planen var å fryse den ned slik at jeg hadde kake hvis jeg fikk besøk, meeeen rakk ikke å pynte den engang før halve var borte! Så nå sitter jeg her med et helvetes halsbrann og magevondt:-/
Dumme, dumme gravide kjærring!! Haha!

ImageUploadedByBV Forum1400186196.263015.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Åh...hadde det ikke vært for at jeg nettopp har kjørt i meg en svær bolle med pistasj-is med sjokoladebiter, toppet med en god dose sjokoladetrekk, så hadde jeg glatt hjulpet deg med resten ;) :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Såg knallgo ut, nom nom!

Elsker denne kaka, men den er ganske så heavy, og nå fikk jeg lyst på pistajis :-P haha! Gir opp disse lystene, er slitsomt! Haha :-P

Åh...hadde det ikke vært for at jeg nettopp har kjørt i meg en svær bolle med pistasj-is med sjokoladebiter, toppet med en god dose sjokoladetrekk, så hadde jeg glatt hjulpet deg med resten ;) :P

Sent from my iPhone using BV Forum
Har du prøvd den nye? Den som det er 2 splitt oppi med pistasj og sjokolade is med sjokoladebiter i??? OMG er alt jeg har å si!!!

Hahahaha ups...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha :D sånt skjer! Godt jeg akkurat er ferdig med kake og gelé, og snart begynner på sjokolademuffins :p Det så veldig godt ut :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ååå...tror jeg må bake i dag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehehe! Fort gjort! ;D

Hahahahahahahahahahaha:)

Det værste av alt er at jeg nå har startet på resten! Mannen får pent spise opp resten, så jeg slipper den der. Farlig godt, med mye anger etterpå! :-P

Whoooops hva skjedde liksom..? Hvem spiste halve kaka, mens jeg var "bort"..? Kjenner følelsen og vanskelighetene med å styre sine lyster på søtsaker

Back
Topp