OMG!!!! vet dere hva??!!

_gjotterii_

Elsker forumet
Nora har fått lørdags godt for første gang... Så nå sitter hun å koser seg med 6 NonStop og en eske rosiner mens hun ser på barneTV [:)] En riktig så fornøy Nora må jeg si[:D]

[:D] ja vis meg den ungen som aldri har fått i seg sukker da de er over året [:D] hehe...

gøy å se hvor mange som faktisk har vært inne å tittet[;)]

Da skal eg ikkje sei ka mine fikk nettopp[:-] Blir nok slakta levande da, men bra det ikkje er eg som har kjøpt til dei[8D]

Tenker snuppa her gjør noe av det samme! Ho er på besøk hos mommo & beste, så tipper de sitter å spiser Elias godt og spesial nå[;)] Har godt av å kose seg litt disse små også![:D]

Guttungen her ser på Kometkameratene og koser seg med en pastilleske med gomp [:)]

[8|]Sjokolade? Nix! Det får ikke min sønn - og han er over 3 år.

[:D]Men det er rett og slett fordi han ikke liker det! Fikk smake sjokolade første gang rett før 3 års dagen sin - og det var,og er ÆSJ! Så han har spist en saftis nå,og når de store gutta kommer etterpå skal han spise pizza og potetgull med gutta[:D] Kommer 5 16 åringer + min ene. De skal ha filmkveld her i kveld - men de skal først se Byggmester Bob sammen med Alexander. Jeg elsker den guttegjengen der[;)]

ORIGINAL: LovelyTwo

Hehe, bra hun koser seg [:D] men du, man skal faktisk være veldig forsiktig med rosiner. Det kan utvikle seg en spesiell sopp i de, som vi voksne tåler godt, men ikke de små [:)] står på www.matportalen.no tror jeg. Er snakk om at de ikke skal ha mer enn 30 gram i uka eller noe lignende... men nå får jo sikkert ikke snuppa di slik hver dag heller da [8D][:)]

viste je faktisk ikke... nei er nok ikke så mye spiser men skader nok itte å begrense det litt da [:D] 

Lørdagsgodis er jo kjempe kos [:D] 
Både for barn og foreldre [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nora1405

Hehe, bra hun koser seg [:D] men du, man skal faktisk være veldig forsiktig med rosiner. Det kan utvikle seg en spesiell sopp i de, som vi voksne tåler godt, men ikke de små [:)] står på www.matportalen.no tror jeg. Er snakk om at de ikke skal ha mer enn 30 gram i uka eller noe lignende... men nå får jo sikkert ikke snuppa di slik hver dag heller da [8D][:)]

viste je faktisk ikke... nei er nok ikke så mye spiser men skader nok itte å begrense det litt da [:D] 

Ville bare nevne det i forbifarten [:)] er bare snakk om litt begrensninger ja [:)]

Oi [&:] det viste jeg ikke [&:][&:]
Takk for opplysningen!!!!

Så bra da[;)]

Snuppa her fikk sjokolade kl 14 i dag hun!!! Blir i alle fall slakta[:D] hehe

Back
Topp