_gjotterii_
Elsker forumet
Nora har fått lørdags godt for første gang... Så nå sitter hun å koser seg med 6 NonStop og en eske rosiner mens hun ser på barneTV [:)] En riktig så fornøy Nora må jeg si[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LovelyTwo
Hehe, bra hun koser seg [:D] men du, man skal faktisk være veldig forsiktig med rosiner. Det kan utvikle seg en spesiell sopp i de, som vi voksne tåler godt, men ikke de små [:)] står på www.matportalen.no tror jeg. Er snakk om at de ikke skal ha mer enn 30 gram i uka eller noe lignende... men nå får jo sikkert ikke snuppa di slik hver dag heller da [8D][:)]
ORIGINAL: Nora1405
Hehe, bra hun koser seg [:D] men du, man skal faktisk være veldig forsiktig med rosiner. Det kan utvikle seg en spesiell sopp i de, som vi voksne tåler godt, men ikke de små [:)] står på www.matportalen.no tror jeg. Er snakk om at de ikke skal ha mer enn 30 gram i uka eller noe lignende... men nå får jo sikkert ikke snuppa di slik hver dag heller da [8D][:)]
viste je faktisk ikke... nei er nok ikke så mye spiser men skader nok itte å begrense det litt da [:D]
Ville bare nevne det i forbifarten [:)] er bare snakk om litt begrensninger ja [:)]