OMG Verdens beste bursdagsgave av min beste vennine

Heksa Augusta Tiden

Flørter med forumet
Min beste venninne har akkurat solgt leiligheten sin og fått litt penger mer enn forventet og har tenkt å starte sin egen bedrift og ruste opp litt her og der. Noe jeg virkelig unner henne siden hun har levd litt stramt de siste årene. I dag når vi snakket på telefonen sa hun at hun var nødt til å røpe bursdagsgaven min for det ikke var en helt A4 gave. Den sprø dama har nemlig tenkt å kjøpe meg den vogna jeg ønsker meg aller mest, nemlig en Bugaboo Donkey emoticon

Speechless

OI dæven! det er da litt av en gave ev ei venninde!

hold godt fast på hu! de finnes ikke mange sånne!!

Nei jeg vet :)

Har hatt henne som bestevenn i hundre år og det blir nok hundre til uavhengig av Bugaboo eller ei:)

Heidi10+12 skrev:
OI dæven! det er da litt av en gave ev ei venninde!

hold godt fast på hu! de finnes ikke mange sånne!!

Det var en raus dame ja! Så fantastisk snill da!

Så utrolig snilt gjort av henne..... 
Godt med gode venner og når de overrasker slik blir man jo bare helt matt av beundring... 

Elsker mennesker som bryr seg helt og holdet om andre å kan unne de noe om de kan.... (uansett om det er materialistisk eller ved ord/ handlinger)

Jeg er the luckyest girl alive today (om jeg bare ikke hadde spydd sånn.....) Nei har ikke fått den enda,, vil uansett vente til jeg vet kjønn da jeg har lyst på rosa kalesje på begge om det vises ei jente på UL denne gangen også ;) Ellers blir den andre blå eller mer nøytral :)

FrustrertFrøken skrev:
Fytti grisen så heldig du er!!! Wow!! Den skal jeg kjøpe meg også!
Har du den hjemme nå?

lucky you! den er så fin!

Back
Topp