OMG... tatt bilder av meg selv...

Kraaka

Gift med forumet
Vel.. Nå har jeg tatt FØR bilder av meg selv.. (kjekt å vite sant??? Thihi)
I morgen begynner jakten på et nytt og bedre meg!!
Tenkte det var bra å ha noe å se på når en liksom stopper opp.. for DET gjør man jo innimellom.
Så jada.. i ført kun bh og truse... C'est moi på bildet... Gruuuuu![&:] Må jo si at alle bildene av meg stort sett blir halshugd... ved å klippe ut bare hodet så slipper man jo å se kroppen.. Men her er jeg altså.. Med mer hund enn det som strengt talt trengs for å dekke det som er av den EGENTLIGE meg... Litt bomull som dekker noen av skavnkene... men ja.. føler meg naken.
Huff... jaja.. kan jo si til seg selv at en skal like det en ser.. men jaggu ikke lett når det en ser er drapert i flotte fall nedover på ryggen. Med magen hengende dratt ned mot jorden som om man skulle tro en stod på en metallplate med magnet i navelen.
Kjekt med overarmer som skjuler albuene da... Men skal si dere at polstringen på rompa kom godt med da jeg var på konsert på Operataket forrige helg.. Blir ikke like hardt å sitte på marmor vet dere [;)]
Men ok.... hvor kan det gå nå?? Holdt på å si.. oppover.. men lets go doooooown!!
Jupp.. er så motivert.. og det er DEILIG. Dersom jeg får hatt Adrian på barnepassen på treningsstudioet i morgen så skal jeg prøve min første Zuuuumba time.. Er klar.... Er klar... JIPPI!!!!
Fantastisk deilig.. Er så godt å ha en slik utgangspunkt... Er da mye bedre å jobbe med noe en kan forberde... kjedelig om en ikke hadde sett resultater... YES baby! Lets go!

Så herlig med sånn motivasjon!
You can do it [:D]

ORIGINAL: MammaMJ

Så herlig med sånn motivasjon!
You can do it [:D]

Sign[:D]

Jeg heier på deg jeg !!

MASSE MASSE lykke til da!

Kontakt meg om det skranter med motivasjonen!
Jeg er der selv. Har värt flink til å Shredde de seneste par ukene, men går litt labert nå pga sjukdom. Men forsöker holde meg unna mye godis og spise ok porsjoner uten å fylle opp fatene(les:tallerken).

Her skal gammel kropp gjennfinnes under alt det som ikek tilhörer meg[:D]

Let´s go!

ORIGINAL: mammabenti

Jeg heier på deg jeg !!

MASSE MASSE lykke til da!

Du klarer dette, MASSE lykke til!

Lykke til [:D] Hvis du ikke har tatt mål av kroppen så vil jeg anbefale deg å gjøre det også. Ekstra motiverende når du ser at du minker i cm [:)]

Takk jenter! Setter pris på støtten!
Dette kommer til å gå så bra.. Skal ikke være heeeelt låst...men skal være flink nå [:D]

Back
Topp