omg syke

Petite

Glad i forumet
God helg[:)]
Noen som vil hjelpe meg å svare på om det er stor sjanse for at mini blir smittet tilbake av omg syke. Han startet så jeg, så pappan, men kan han få det tilbake av far? Det er 1 uke fra mini ble frisk og far ble syk

er ikke godt å si egentlig.. her pleier som regel pappen å få ting 2 ganger,hehe.. godt det ikke er snuppa eller meg[;)]
men helt ærlig så aner jeg ikke når det gjelder spysyken og diare.. hare bare hendt med oss når det gjelder kraftig forkjølelse

Man er vel som oftest resistens en liten periode. Men det er jo tuuuusenvis av forskjellige bakterier som gir omgangssyken da, men er jo sikkert samme de har hatt da.

Jeg stemmer for at hun ikke får det igjen[:D]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Man er vel som oftest resistens en liten periode. Men det er jo tuuuusenvis av forskjellige bakterier som gir omgangssyken da, men er jo sikkert samme de har hatt da.

Jeg stemmer for at hun ikke får det igjen[:D]

Jepp + at jeg lurte et lite split second på hva omg (oh my God) syke er [:D]

Kan det faktisk.
Her gikk det en sånn omgang på 1 måneds tid: Først Meg og mannen--- så storesøster-- så mannen -- og så meg igjen [:'(]
Eg hadde det forrige helg!

Oh my god ja hihi, er jo det og dette greine her:P Uf hater spykesyke 3 runder på 2 mnd nå:(

Back
Topp