omg snart skjer det jo! :O

Love To Be Mom <3 :)

Betatt av forumet
termin på søndag. nå er det snart! fødsel :eek:
fler som er førstegangsfødende her?
kan jo skje når som helst nå. omg omg :eek::p
har ikke angst men er så sykt spent på alt :D
håper det blir en lett fødsel men forventer den verste lengste fødselen :P

off trenger flere sine tanker! fler som nærmer seg og føler seg litt sånn "shitt nå er det ikke lenge igjen!!"??

:D

Jeg er på unge nr to, men jeg er like "shit pom fritt" som første gang! Urk... Gruer meg som ei bikkje...

Man trenger ikke være førstegangs for å være spent :D Jeg er kjempe spent selv, selv om dette er nr to!

ja jeg hadde ks sist. så denne gangen er jeg veldig spent på fødselen men også tiden ettepå med 2 små! jenta mi er 15 mnd nå så blir full rulle! :D:eek:

Snart kommer en liten gutt! så spent på hvordan han ser ut, og hvordan han er og alt. og hvordan datteren mim reagere på han. alt er så spennende! :) :)

termin på søndag. nå er det snart! fødsel :eek:
fler som er førstegangsfødende her?
kan jo skje når som helst nå. omg omg :eek::p
har ikke angst men er så sykt spent på alt :D
håper det blir en lett fødsel men forventer den verste lengste fødselen :P

off trenger flere sine tanker! fler som nærmer seg og føler seg litt sånn "shitt nå er det ikke lenge igjen!!"??

:D

Har termin på lørdag! Så forstår godt hvordan du føler deg. :D
Førstegangsfødende her og, ingen angst eller noe som helst bekymret for fødsel.

Har man først fått h*n inn der så må den dessverre ut samme stedet og. Hehe :p

Tar fødselen litt som det kommer jeg, er fullstendig klar over at det blir en smerte ut av en annen verden! Men er sååå klar for å møte prinsessen vår!!! :D :D

ja jeg hadde ks sist. så denne gangen er jeg veldig spent på fødselen men også tiden ettepå med 2 små! jenta mi er 15 mnd nå så blir full rulle! :D:eek:

Snart kommer en liten gutt! så spent på hvordan han ser ut, og hvordan han er og alt. og hvordan datteren mim reagere på han. alt er så spennende! :) :)
Tihi, datteren min er 16 mnd, så de er på samme alder! Er fryktelig spent! Venter også på lillebror :) Jeg fødte vaginalt sist, så jeg har jo gjort det før, men ingen fødsel er lik! :D Tenker dette går kjempe fint! Håper du får en fin opplevelse! :D

Har termin på lørdag! Så forstår godt hvordan du føler deg. :D
Førstegangsfødende her og, ingen angst eller noe som helst bekymret for fødsel.

Har man først fått h*n inn der så må den dessverre ut samme stedet og. Hehe :p

Tar fødselen litt som det kommer jeg, er fullstendig klar over at det blir en smerte ut av en annen verden! Men er sååå klar for å møte prinsessen vår!!! :D :D

samme her. har ikke angst, mer sånn spent på hvordan det blir for meg. alle som har født har helt forkjellige opplevelser av det så sykt spent! :D
ja jeg og så klar for å kunne holde han på utsiden!! :P :)

håper jeg ikke går over tiden. kjenner på alle tegn nå :D men alle smerter osv gir seg. vannet går aldri heller :D haha hele tiden sånn "Åh, skjedde det noe nå???" men neida :P

Tihi, datteren min er 16 mnd, så de er på samme alder! Er fryktelig spent! Venter også på lillebror :) Jeg fødte vaginalt sist, så jeg har jo gjort det før, men ingen fødsel er lik! :D Tenker dette går kjempe fint! Håper du får en fin opplevelse! :D

takk! :) ja jeg gleder meg til utfordringen som mamma til 2 små! blir travelt men jeg skal sørenmei få det til! :P håper du får en bra opplevelse også! og lykke til som 2 barnsmamma! :)

Vet, plutselig kan det skje!! Hver gang jeg står opp på natta for å tisse så lurer jeg om vannet går, eller kjenner et lite stikk så håper jeg det er en rie! Blir litt som en leter etter symptomer :happy: men jeg har ofte drømt at det er i gang og da våkner jeg alltid med litt panikk siden det er første gang og jeg ikke vet helt hva jeg går til! :nailbiting:

Jeg er førstegangs også og egentlig veldig spent, men etter hvert som overtidsdagene strømmer på har jeg på en måte gått inn i ventemodus. Jeg må liksom smøre meg med tålmodighet ellers blir jeg helt tullete! Utrolig hvordan hver av de siste ukene som har gått nå tynger på kroppen. Klarer nesten ikke gå på butikken lenger og det er bare 5 min ned i gata ( vanligvis, men nå bruker jeg vel sikkert 10). Greier å lage middag enda og vaske hus sammen med mannen om vi tar oss god tid.

41 uker i dag dvs 4 dager på overtid. Vi føler oss godt ivaretatt av sykehuset og skal på ny kontroll nå på fredag om ingenting skjer.

Jeg er førstegangs også og egentlig veldig spent, men etter hvert som overtidsdagene strømmer på har jeg på en måte gått inn i ventemodus. Jeg må liksom smøre meg med tålmodighet ellers blir jeg helt tullete! Utrolig hvordan hver av de siste ukene som har gått nå tynger på kroppen. Klarer nesten ikke gå på butikken lenger og det er bare 5 min ned i gata ( vanligvis, men nå bruker jeg vel sikkert 10). Greier å lage middag enda og vaske hus sammen med mannen om vi tar oss god tid.

41 uker i dag dvs 4 dager på overtid. Vi føler oss godt ivaretatt av sykehuset og skal på ny kontroll nå på fredag om ingenting skjer.
Du blir vel satt igang om max en uke om ikke det skjer noe snart? Veldig spennende! Håper kroppen ordner opp snart :D og godt at dere føler dere godt ivaretatt ♡

Du blir vel satt igang om max en uke om ikke det skjer noe snart? Veldig spennende! Håper kroppen ordner opp snart :D og godt at dere føler dere godt ivaretatt ♡

Her på sykehuset er reglene maks 11 dager på overtid før igangsettelse, så ja om en uke den 16. VET jeg i alle fall at jeg senest skal til pers. Jeg hååååååper bare så uuutrolig mye at kroppen setter i gang selv, for etter det jeg har lest og forstått, så lager i gangsettelse mye mer intense rier og jeg har så lyst til at det skal skje naturlig. Få kjenne på at kroppen bygger opp riene. Det viktigste er jo likevel at man ikke går alt for lenge på overtid sånn at det blir farlig for lillegullet selvfølgelig.

Her på sykehuset er reglene maks 11 dager på overtid før igangsettelse, så ja om en uke den 16. VET jeg i alle fall at jeg senest skal til pers. Jeg hååååååper bare så uuutrolig mye at kroppen setter i gang selv, for etter det jeg har lest og forstått, så lager i gangsettelse mye mer intense rier og jeg har så lyst til at det skal skje naturlig. Få kjenne på at kroppen bygger opp riene. Det viktigste er jo likevel at man ikke går alt for lenge på overtid sånn at det blir farlig for lillegullet selvfølgelig.
Forstår deg godt ♡ har akkurat samme tankene selv. Vil kjenne at kroppen jobber. Også er det vel noe med den ventetiden - å kjenne på om "dette er starten på noe" osv :) krysser fingrene for at kroppen plutselig setter igang :)

Jeg tenker som deg. Er 40 uker i morgen. Skal til jordmor i dag og bla finne ut hva vi gjør dersom det blir overtid. Er så spent - vil gjerne at hun setter meg i gang i dag, men som du sier så bør kanskje kroppen få prøve seg først. Ååhh! :) :rolleyes:

Åååh.... er så blanda følelser her. I det ene øyeblikket er jeg klar til å bare bli ferdig med det... bring it on! Men så får jeg plutselig angst og er ikke klar i det hele tatt.

Åååh.... er så blanda følelser her. I det ene øyeblikket er jeg klar til å bare bli ferdig med det... bring it on! Men så får jeg plutselig angst og er ikke klar i det hele tatt.

haha sånn føler jeg det og. fikk sånn plutselig smerte nede i magen en kveld da jeg nesten hadde sovnet og da tenkte jeg "Neiii!! jeg er ikke klar!!" :eek::D:p

Back
Topp