OMG røykesugen!!!

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
Har ikke røykt siden søndag kveld og kjenner at det snart rabler for meg.... klarer ikke tenke, og jeg skal liksom lese til eksamen som er på fredag.... bare ¨går å leter etter noe å spise og erstatte det med... gleder meg til dette "suget" er over....

Huff, høres ikke noe godt ut!
Syns du er sterk jeg!
Og lillerusket i magen takker deg sikkert for deilig frisk luft! [:)]

Stå på! [:)] røykesuget forsvinner!
Du er kjempeflink som har sluttet å røyke og du kommer ikke til å angre deg når det verste røykesuget er over!

Takk.. jeg vet det er de første dagene som er verst.. sluttet dagen etter positiv test med snuppen og men begynte igjen etter hun var født [:'(] 

men åååååå det hadde vært så godt nå... uff, får gå i skapet heller og finne meg noe godt å knaske på [:D]

du er ikke alene !
jeg pleide å røyge rundt 20-25 om dagen.
hadde egentlig tenkt å slutte helt i dag men det er ikke enkelt.
satser på at i morgen blir helt røykfri og dagene fremover..

ORIGINAL: hopssi

du er ikke alene !
jeg pleide å røyge rundt 20-25 om dagen.
hadde egentlig tenkt å slutte helt i dag men det er ikke enkelt.
satser på at i morgen blir helt røykfri og dagene fremover..

bare stå på, du klarer det tilslutt! [:)] selv om veien dit virker lang!

ORIGINAL: Catzy83

Huff, høres ikke noe godt ut!
Syns du er sterk jeg!
Og lillerusket i magen takker deg sikkert for deilig frisk luft! [:)]

Bare å stå på...Når du har klart deg så langt klarer du deg lengere...

ORIGINAL: Rattatai

Stå på! [:)] røykesuget forsvinner!
Du er kjempeflink som har sluttet å røyke og du kommer ikke til å angre deg når det verste røykesuget er over!

Stå på[:)] Det er tøft å slutte å røyke. Jeg gjorde det selv mens jeg gikk gravid med min datter. Jeg klarte å holde meg unna røyk pga motivasjonen med den lille i magen. Men lett var det ikke[&:] Jeg begynte også å røyke igjen etter fødselen, men sluttet for 10 mnd, så slipper heldigvis kampen nå. Lykke til alle dere som stumper røyken[:D] Jeg heier på dere[:D]

Back
Topp