OMG!! Ostesmørbrød med brie!!!

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
HVORFOR har ingen fortalt meg at man kan spise varm brie???
Det var helt fantastisk med to ostesmørbrød med brie :D ser for meg å steke spekeskinke og ha på toppen, det MÅ jo være himmelen :D

Er så lei pålegg. Det jeg spiser til vanlig er muggost, salami, spekemat og kokt skinke Hehe. Så nå var det ikke mye igjen :D

Så lenge det varmes til over 72 grader i 15 sekunder. Så hvis det står til det bobler så skal det være greit :D jeg var i himmelen i fem minutter haha

Min heks av en mor er i vårt sommer hus i frankrike akkurat nå og driver og sender meg bilder av franske oster og spekemat hver dag...

Er sånn at jeg nesten blir voldelig :bored:

Jeg har sagt til mannen at han skal stå klar med ferske baguetter med ost når baby er ute... Det kommer til å bli sånn her på fødestua:

Legen: Gratulerer du har fått en jente
Meg: flott, men hvor er osten???

:laughing005

Min heks av en mor er i vårt sommer hus i frankrike akkurat nå og driver og sender meg bilder av franske oster og spekemat hver dag...

Er sånn at jeg nesten blir voldelig :bored:

Jeg har sagt til mannen at han skal stå klar med ferske baguetter med ost når baby er ute... Det kommer til å bli sånn her på fødestua:

Hahahaha :smiley-angelic001
Jeg bestilte koldt tallerken dagen jeg fødte. Sambo har aldri sett meg spise så fort haha :D

Åh, Gardinstanga, vi burde føde sammen, for dette har jeg sagt til min mann også [emoji38] Og synes vi skal unne oss en god klunk Barolo til [emoji119]

Er avhengig av ostesmørbrød, men her går det i norvegia ;P

men tar gjerne kjeks med brie og syltetøy etter fødsel <3 :D og brødskive med salami. nom nom nom..

Jeg hadde en hel camembert i ovn her en dag. Hadde honning og valnøtter på. Spiste hele på en gang, på kjeks [emoji15] Sikkert ikke sunt men det var himmelsk! [emoji6]

Spiste ostesmørbrød med Brie, Italiensk saltpølse og masse basilikum på til frokost - heaven!!! [emoji173]

Har forresten kjøpt inn en sånn god spekepølse som man skjærer av selv som skal med på sykehuset! He he. Den går ut på dato i november men blir nok spist opp lenge før det ja!

Prøv å ha tomatpesto og brie på en brødskive som du steker i ovnen. Det er helt fantastisk [emoji7]

Back
Topp