Anna Anka Elsker forumet 27 Jan 2011 #5 ORIGINAL: lmk88 Vær så snill å ro deg ned a [8|] hø? Er det ikke sengetid for deg snart kanskje???
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 27 Jan 2011 #6 ORIGINAL: Anna Anka ORIGINAL: lmk88 Vær så snill å ro deg ned a [8|] hø? Er det ikke sengetid for deg snart kanskje??? Unnskyld? Du er overalt her nå.. På tide å slenge inn håndkleet nå [;)]
ORIGINAL: Anna Anka ORIGINAL: lmk88 Vær så snill å ro deg ned a [8|] hø? Er det ikke sengetid for deg snart kanskje??? Unnskyld? Du er overalt her nå.. På tide å slenge inn håndkleet nå [;)]
Anna Anka Elsker forumet 27 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Bokhylle Gi den til Gahr Støre... han trenger den[:D][:D][:D] Makan til tap av ansikt!!! Og jeg som likte Støre ganske godt[&:].. OMG!
ORIGINAL: Bokhylle Gi den til Gahr Støre... han trenger den[:D][:D][:D] Makan til tap av ansikt!!! Og jeg som likte Støre ganske godt[&:].. OMG!
Anna Anka Elsker forumet 27 Jan 2011 #9 ORIGINAL: *nr3imagen* Hahaha, er du Siv Jensen eller? Nei, jeg er Erna[;)]
C **CogJ** Forumet er livet 6 Feb 2011 #11 ORIGINAL: Mamma og prinsessene ORIGINAL: polkagris Hva hadde vel babyverden vært uten Anna Anka? [:D] et ganske fint sted[;)] baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hahahhahahah
ORIGINAL: Mamma og prinsessene ORIGINAL: polkagris Hva hadde vel babyverden vært uten Anna Anka? [:D] et ganske fint sted[;)] baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hahahhahahah
© ©Smartass Forumet er livet 6 Feb 2011 #12 ORIGINAL: Kizzapus Håper uroen gir seg til jeg skal ner der. Heldigvis ikke før i april[:)] Ja, det er jo det viktigste, tross alt.[:)]
ORIGINAL: Kizzapus Håper uroen gir seg til jeg skal ner der. Heldigvis ikke før i april[:)] Ja, det er jo det viktigste, tross alt.[:)]
MiLfYwAy Gift med forumet 6 Feb 2011 #13 ORIGINAL: Kizzapus Håper uroen gir seg til jeg skal ner der. Heldigvis ikke før i april[:)] Ja uff, det må virkelig suge for DEG om ferien din blir spolert[:-]
ORIGINAL: Kizzapus Håper uroen gir seg til jeg skal ner der. Heldigvis ikke før i april[:)] Ja uff, det må virkelig suge for DEG om ferien din blir spolert[:-]