OMG - Mugg grønn bæsj

Marken76

Glad i forumet
Lukas var så grinete, også skulle jeg sjekke om han hadde bæsjet, luktet ikkenoe. Da hylskrek han, var så sykt rød og det begynte å bli vablete og bæsjen var seriøst grønn - mugg grønn, har aldri sett han har hatt noe i nærheten av denne fargen på bæsjen før.... Han hylte av smerte når jeg prøvde å ta vekk bæsjen, var helt grusomt... Noe som har vært borti lignende.[&:][&:]

Har hatt det en gang.. [:)] Har også hatt rare bleier idag, men ikke sånne[:)]

Må jo være tenner men, fy flate så vondt han hadde det. Stakkars liten.. Så mye de små skal gjennom![:(][:(]

ORIGINAL: Marken76

Må jo være tenner men, fy flate så vondt han hadde det. Stakkars liten.. Så mye de små skal gjennom![:(][:(]

Ja huff[&:] stakkar små. Her får hun 1 tann så vet iallefall årsaken til sutringen og alle bæsjbleiene[&:]

ORIGINAL: ellaumbrella

Ja huff[&:] stakkar små. Her får hun 1 tann så vet iallefall årsaken til sutringen og alle bæsjbleiene[&:]

Uff, stakkars lita... Jeg får ikke sett noe særlig inni munnen til Lukas, men det må jo være tenner.... Også alle de tennene de skal få... [8|][8|]

Vi har hatt noen dager med grønn bløt bæsj her også. Skikkelig guggete! Og er helt OIOI på natta for tiden. Har ikke sett flere tenner, men er nok noen på tur tenker jeg.

ORIGINAL: plutseligmamma

Vi har hatt noen dager med grønn bløt bæsj her også. Skikkelig guggete! Og er helt OIOI på natta for tiden. Har ikke sett flere tenner, men er nok noen på tur tenker jeg.

Uff... kjipt når de sliter på nettene.. krysser fingrene for at det ikke skjer her... nå har han endelig begynt å sove bra på nettene. [&:]

Uff... kjipt når de sliter på nettene.. krysser fingrene for at det ikke skjer her... nå har han endelig begynt å sove bra på nettene. [&:]

Du får få kjøpt deg den salven du også. Sebastian er nesten helt fin, og han som blødde i går[8D] INOTYOL. Kjenner igjen den bæsjen der, sånn har vi holdt på i 1 uke nå[:'(]

ORIGINAL: 2hærligegutter

Du får få kjøpt deg den salven du også. Sebastian er nesten helt fin, og han som blødde i går[8D] INOTYOL. Kjenner igjen den bæsjen der, sånn har vi holdt på i 1 uke nå[:'(]

Ja må bare få kjøpt den.. bæsjen var ikke som forrige gang.. GUD for en farge, nesten så jeg filkk lyst å ta bilde av den..

Back
Topp