OMG Mozell

Kainy

Betatt av forumet
Blitt hektet de to siste dagene.. [:@]drikker kun 1 da....[:)] men likevel.. sukker? usj.. [:@]

Jeg spiser jo bare sunt og litt snop av og til.. [:)]så brusen plager meg.. [:@]men den er såå goood.. [:)]må ha den.. [:D]he he.. går nok over etterhvert.. den hjelper på kvalmen om morgenen og [:)]

Det er vel ein Mozell "light" og [:)] Iallefall litt bedre enn den med sukkert i [:)] Mmmmm, no fekk eg og lyst på Mozell [8|]

ORIGINAL: Catepiller

Det er vel ein Mozell "light" og [:)] Iallefall litt bedre enn den med sukkert i [:)] Mmmmm, no fekk eg og lyst på Mozell [8|]

Anbefales ikke light brus for gravide, da dette kan føre til for tidelig fødsel[&o] Så da bedre å drikke den vanlige typen, men alt med måte[:)]

drikker den vanlige pga hørt at light ikke er good for ypu [;)]

ja har en smittende effekt [:D]

Jeg drikker nok 1/2 liter brus per dag [8|][&:]
Ikke så bra..men så utrolig godt!! Jeg nyter det jeg da, i og med at jeg ikke tør å drikke brus når jeg skal amme pga magevondte..

Ja[:)] så utrolig godt!

jeg drikker også for mye brus, men her er det mest pepsi max selv om det ikke er bra[:-]
klarer ikke reint vann nå, men etter fødsel blir det vann igjen[;)]

Mozell drikker jeg svært sjelden, men det hørtes faktisk utrolig fristende ut!!!!!! [:D][:D]

Jeg og drikker det generelt lite :) Mozell altså :)[;)] men fikk plutselig lyst på det her om dagen... har lyst på en til nå [8|] har allerede drukket en.. men skal prøve å holde meg til vannet [:'(]

drikker bare lightbrus hvis jeg drikker, uten at det har ført til tidlig fødsel. Men ingen har sagt noe om det hverken jordmor eller lege. Men er så mye man ikke burde drikke/spise at man blir jo smårar av mindre.

Drikker kun brus om dagen, men så er det det eneste jeg ikke kaster opp.
Er ferdig med å ha dårlig samvittighet for det nå.
Når kvalmen og svangerskapet er over blir det vann og fun saft igjen. [;)]

Kos deg med brusen.

Jeg er på akkurat samme måte med cola, sliter virkelig hvis jeg ikke får cola hver dag. og det er slettes ikke bra! Men jordmor trøster meg med at det er ok så lenge det ikke blir altfor mye - jeg har sluttet å røyke (helt i starten av svangerskapet) og derfor er det "normalt" å få en annen avhengighet. <3 COCA COLA <3

Høhø, måtte sende melding til mannen og få ham til å kjøpe med mozel nå...og i går bare MÅTTE jeg ha jordbær og rabarbrasaft...

He he[:D] DEN er god [;)]

Back
Topp