Omg magen..!

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Altså, jeg er ingen sylfide fra før av men hvordan i huleste skal jeg klare å skjule dette i 7 uker til?? Er bare 5 uker idag, 3.barnet [emoji14]
Er det bare meg som sliter med dette? [emoji85]

32d3560572b353de2abb420f489ddd67.jpg

Sliter med det samme, så jeg holder meg mest mulig hjemme, haha :p

Her er det helt krise, 5 uker og oppblåst som fy. Løse kjoler er det eneste som funker!

Litt godt å se at jeg ikke er alene [emoji3] så fin liten kul kmille [emoji3]

Holde seg hjemme blir litt vanskelig [emoji14] skal i to selskaper i helgen [emoji51]

Ikke merket noe enda . Håper jeg slipper noe sånt før OUL . Skal vel godt gjøres ettersom dette er 4 barnet .

Gruer meg sånn til å fortelle det på jobb . Hadde samme jobb i 7 år, bytta nå i høst . Så har bare jobber der siden november . Gruer sånn til å fortelle det !

Ufattelig oppblåst her også [emoji85] heldigvis har jeg mange matallergier som fører til oppblåst mage, så kan pynte litt på sannheten om noen spør [emoji23]

Har igjen masse hud m litt fyll etter å ha gått ned 55kg. Så får vel ikke så mye mage [emoji17]

Jeg føler jeg har sett gravid ut siden jeg fødte for åtte måneder siden [emoji15] Kanskje jeg har fått delte magemuskler [emoji33]

Skikkelig oppblåst her også! Klarer absolutt ikke holde magen inne:p Heldigvis fikk vi nettopp utdelt løse t-skjorter på jobb i stede for de vanlige som sitter helt inntil,så da er det bare å slippe magen løs:D

Har enda ikke blitt kvitt babykiloene fra forrige, så selv synes jeg jeg har sett gravid ut de siste 15 mnd [emoji85][emoji87]

Jeg føler meg også veldig oppblåst, ingen bukser som er gode å gå med, så gikk å kjøpt ny i dag [emoji1376] men mangler en del løse klær da, har mye som er tettsittende :/

Igjen; godt å høre at vi er flere [emoji846][emoji254] jeg mangler også løse klær ser jeg nå Hehe [emoji14]
Første gang fikk jeg mage rundt uke 16, andre gang uke 8, å nå uke 5 [emoji85] huff..
ja, holde inn magen er bare å glemme her også. Det er vondt og vanskelig [emoji14]
Kanskje jeg også skal skylde på intoleransen min ja, god ide! [emoji14]

Back
Topp